اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

خدمت‌رسانی به مناطق محروم مهمترین رویکرد بسیج سازندگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه ارتقای خدمت‌رسانی به مناطق محروم را مهم‌ترین رویکرد بسیج سازندگی دانست.

خدمت‌رسانی به مناطق محروم مهمترین رویکرد بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان‌مقدم عصر امروز در مراسم افتتاح استخر دومنظوره آب در بخش مرکزی بشرویه اظهار کرد: 17 اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی است که رهبر معظم انقلاب با تدبیر حکیمانه خود فرمان تشکیل آن را دادند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل بسیج سازندگی، استفاده از توان بسیج در راستای سازندگی، محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی و شناسایی عرصه‌های اشتغالزایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه تصریح کرد: از سال 86 مجلس شورای اسلامی اجرای برخی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی را به بسیج سازندگی محول کرد.

شهابیان‌مقدم افزود: بسیج سازندگی از ابتدای فعالیت خود اقدامات ارزشمندی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و محرومیت‌زدایی به ویژه در سطح روستاها داشته است.

وی، ارتقای خدمت‌رسانی به مناطق محروم را مهم‌ترین رویکرد بسیج سازندگی دانست و گفت: در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و به‌ ویژه روستاها، بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های عمرانی و کشاورزی و آبادانی روستاها فعالیت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه یادآور شد: بسیج سازندگی در مراحل اولیه برای رفع خلأهای به وجود آمده از دوران جنگ و پر کردن اوقات فراغت جوانان وارد عمل شد و در سال‌های اخیر با رویکرد کمک به ایجاد اشتغال پایدار و خدمت‌رسانی به دولت و محرومان کار خود را دنبال می‌کند.

شهابیان‌مقدم با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی خدمت‌رسانی و خودکفایی است، گفت: بسیج سازندگی شهرستان بشرویه طرح‌ها و پروژه‌های متعددی با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهد.

وی افزود: در سال گذشته 12 پروژه با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، اوقاف، فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش انجام شده و دو استخر پرورش ماهی توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول