اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خیران قزوین

مجتمع آموزشی خیرساز آبگرم کلنگ‌زنی شد

مجتمع آموزشی خیرساز آبگرم با حضور مسئولان و خیران استان قزوین کلنگ‌زنی شد.

مجتمع آموزشی خیرساز آبگرم کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، مراسم آغاز احداث نمادین مدرسه «خیرساز» و 12 کلاسه شهر آبگرم با حضور محمدجواد حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین، فرماندار آوج‌، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آوج و تعدادی از خیران و مدیران ارشد شهرستانی برگزار شد.

فرماندار آوج در این مراسم اظهار داشت: شهرستان آوج در حال حاضر نیاز مبرمی به توسعه مدرسه‌سازی به خصوص در روستاها داشته و باید این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سید عبدالله موسوی افزود: امیدوار هستیم تا با همت مسئولان و خیرین شهرستان آوج سنت خداپسندانه مدرسه‌سازی سال به سال در آوج ادامه‌دار بوده و دانش‌آموزان در فضا و محیطی مطمئن، سالم و زیبا به فراگیری دانش و پژوهش بپردازند.

وی عنوان کرد: نقش و جایگاه مدرسه‌سازی در مقایسه با عرصه نشر دانش و تربیت افراد برجسته علمی و فرهنگی قابل ستایش بوده و ضروری است.

موسوی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خیران آوجی تصریح کرد: خیران با هر عمل خداپسندانه خویش در واقعیت کلمه لحظات ملکوتی و ارزشمندی را در پیشگاه و بارگاه الهی برای خویش رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه خیرین بهترین دارایی‌های خویش را برای ساخت مدارس هدیه می‌کنند، تصریح کرد: اساس ساختن مدرسه در جامعه اسلامی به معانی پایبندی به اصول اسلامی ، پیروی کامل از شریعت دین اسلام بوده و به همین خاطر این کار مهم شمرده می‌شود.

فرماندار آوج عنوان کرد: تلاش در راستای فراگیری علم و دانش برای ترقی و بالندگی جامعه اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم از جهل و نادانی مهم و خطیر شمرده می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول