اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

25 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

فرماندار اردبیل گفت: 25 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل آماده افتتاح است.

25 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز و در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از پروژه‌های مسکن مهر شهرک کوثر و سینا در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور 818 واحد مسکن مهر کوثر و سینا افتتاح و به صاحبانشان واگذار می‌شود.

وی، افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: کسانی که توانایی خرید یا ساخت را به تنهایی نداشتند با اجرای این پروژه توانسته‌اند سرپناه و مسکن خوبی را برای خود تهیه کنند.

دبیر، مسکن مهر را از اقدامات اساسی و ماندگار دولت خدمتگزار در حوزه خدمات مستقیم به مردم و کسب رضایت آنها توصیف کرد و ادامه داد: دولت با تولید هزاران واحد مسکن مهر در نقاط مختلف، توانسته است یکی از سه مشکل اساسی نسل سوم و چهارم انقلاب را که ممکن است در آینده با مشکلات و معضلاتی روبه‌رو می‌شدند تا حد زیادی برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: البته روند تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده و نیمه‌تمام ادامه می‌یابد و به نظر می‌رسد، بخشی از پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان اردبیل تا هفته دولت تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با قدردانی از همراهی خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان و فعال در حوزه زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات تصریح کرد: با همکاری این نهادها بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در واگذاری مسکن مهر برطرف شده و همزمان با سفر رئیس جمهور و گرامیداشت سوم خرداد 25 هزار واحد مسکن مهر در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.

در این بازدید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز بر ضرورت آماده‌سازی هرچه سریع‌تر تمامی واحدهای مسکن مهر تاکید کرد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در این بازدید دستور پیگیری لازم را به مسئولان راه و شهرسازی استان در تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام ارائه کرد.

وی در پایان بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف در سه چهار ماه آینده تکمیل و جمع‌بندی شده و با افتتاح آنها علاقمندان بتوانند از زیرساخت‌های لازم بهره ببرند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول