اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول خبر داد

افتتاح یک‌هزار و 116 واحد مسکن مهر در دزفول تا پایان خرداد

فرماندار دزفول گفت: تاکنون یک‌هزار و 795 واحد مسکن مهر پایان کار گرفته است که از این تعداد یک‌هزار و 116 واحد تا پایان خردادماه امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

افتتاح یک‌هزار و 116 واحد مسکن مهر در دزفول تا پایان خرداد

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تعهد مسکن‌ مهر شهرستان دزفول 5 هزار و 703 واحد در پنج منطقه کوپتیه، آزادگان، کوی اندیشه، مهرشهر و تعاونی ادارات است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کار بین 70 تا 80 درصد است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار و 795 واحد مسکن مهر پایان کار گرفته است که از این تعداد یک‌هزار و 116 واحد تا پایان خردادماه امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

*احداث 2 هزار و 312 واحد در مهرشهر

فرماندار دزفول در ادامه از احداث 2 هزار و 312 واحد مسکن‌مهر در منطقه مهرشهر خبر داد و گفت: بزرگترین پروژه واحدهای مسکن‌ مهر شهرستان در منطقه مهرشهر است که کار همه امکانات و تأسیسات لازم شامل آب، برق، گاز، معابر و خیابان‌های آن در حال انجام است.

احسانی‌نیا از ساخت یک‌هزار و 313 واحد مسکن ‌مهر در شهرهای حمزه، صفی‌آباد، میان‌رود و دزآب خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 875 واحد خود مالک و 438 واحد گروه ساخت هستند.

وی اضافه کرد: در امام‌شهر از 196 واحد، 84 واحد و در میان شهر از 286 واحد، 185 واحد پایان کار گرفته‌اند.

فرماندار دزفول در پایان میزان آورده متقاضیان مسکن‌مهر این شهرستان را 18 میلیون تومان عنوان‌ کرد و افزود: شهرستان دزفول به لحاظ جذب میزان آورده در سطح استان رتبه اول را دارد و همین امر در سرعت بخشیدن به کار مؤثر است.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول