اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه:

حفاظت از موقوفات در برابر موقوفه‌خواران وظیفه همگانی است

مدیرکل اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حفاظت و صیانت از موقوفات در برابر موقوفه‌خواران را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد.

حفاظت از موقوفات در برابر موقوفه‌خواران وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام حسنی‌نیا اظهار داشت: وقف و موقوفات به برکت حرکت عظیم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، وقوع انقلاب و خون شهدا امروز احیا شده و این سرمایه عظیم در خدمت اسلام، انقلاب، اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مقامات و مناصب دنیوی گذراست، تصریح کرد: تعویض پست‌ها و مسئولیت‌ها یک امر عادی و معمولی است اما باید تلاش کنیم در زمان مسئولیت این مناصب را عرصه و زمینه‌ای برای خدمت به خدا، خلق، نظام اسلامی و موقوفات و بقاع متبرکه قرار بدهیم.

مدیرکل اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اداره تحقیق یکی از دستگاه‌های نظارتی سازمان اوقاف است، بیان کرد: صدور مفاصاحساب‌ها باید دقیق، سریع و روزآمد باشد و در این فرآیند از سامانه جامع مدیریت موقوفات به خوبی بهره‌برداری شود.

حسنی‌نیا اضافه کرد: تعامل با متولیان و نظارت بر عملکرد متولیان یکی از وظایف ذاتی و مهم اداره تحقیق است که این وظیفه باید به نحو شایسته‌ای انجام شود.

مدیرکل اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه به ضرورت و اندیشه‌های وقف اشاره کرد و افزود: هیچ نقطه تردیدی در کارآمدی وقف در نظام دینی و اسلامی نداریم بلکه وقف در حوزه عملکردی و اجرایی مزایای بسیار گسترده‌ای دارد.

انتهای پیام/77002/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول