اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

رقابت 5370 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: از مجموع کل متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی، دو درصد از حضور در انتخابات انصراف دادند، 3.5 درصد رد صلاحیت شدند و 5 هزار و 379 نفر نیز تایید صلاحیت شده‌اند.

رقابت 5370 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و فرمانداران استان اظهار داشت: تمام پیش‌بینی‌های لازم از جمله امور امنیتی، سیاسی و آموزشی برای برگزاری انتخابات به انجام رسیده تا انتخابات در نهایت صلابت برگزار شود.

وی ادامه داد: از مجموع کل متقاضیان فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی، دو درصد از حضور در انتخابات انصراف دادند، 3.5 درصد رد صلاحیت شدند و 5 هزار و 379 نفر نیز تایید صلاحیت شدند که برای فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به رقابت با هم می‌پردازند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در 24 خردادماه در اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه سیاسی در کشور رقم می‌خورد، افزود: این انتخابات نسبت به انتخابات قبلی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمامی تجهیزات خود برای مقابله با ایران اسلامی بسیج شده‌اند.

رشید با بیان اینکه به طور قطع انتخابات آینده با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: خراسان جنوبی با مشارکتی 84.5 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد که در انتخابات آینده نیز یکبار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم استان ولایت‌مدار خراسان جنوبی در عرصه انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ فرد، گروه و یا جناحی اجازه داده نشد از اموال بیت‌المال به نفع یا علیه کاندیدای خاص استفاده شود که در انتخابات آینده نیز همین گونه است.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول