اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تمکین از قانون و مشارکت باشکوه 2 اصل خلق «حماسه سیاسی» است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تمکین از قانون و شورای نگهبان و حضور باشکوه، گسترده و وسیع در انتخابات دو اصل مهم و اساسی در خلق «حماسه سیاسی» است.

تمکین از قانون و مشارکت باشکوه 2 اصل خلق «حماسه سیاسی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان گلستان در حسینیه الغدیر سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: یکی از اشکال‎های کاندیدا در انتخابات این است که برای اثبات خودشان اقدام به سیاه‌نمایی می‎کنند و هر کار مثبت و خوبی که در گذشته انجام شده و یا دیگران انجام داده‎اند را نهی کرده و روی آن یک قلم قرمز می‎کشند که این کار غلطی است.

بابایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نقاط قوت رئیس جمهور حفظ شود و نقاط ضعف از بین برود، افزود: باید نقاط قوت رئیس جمهور قبل گفته شود و الگوگیری شود، اما دستاوردهای انقلاب که بدست آمده مربوط به رئیس جمهور نیست؛ بلکه مربوط به نظام است.

باید روح امید را در جوان دمید و به او امید داد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه باید به مردم و به خصوص به جوانان روحیه و امید به زندگی را تزریق کرد، گفت: به هر حال روحیه جوان به صورتی است که همیشه معترض است و همه ما نیز در دوران جوان این روحیه اعتراض را داشتیم و اگر ما هم بیاییم دائم اعتراض کنیم و نقاط منفی و کاستی‎ها را بیان کنیم این جوان به اصل نظام بدبین و ناامید می‎شود.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که به مردم امید بدهید و این هنر مداحان و ذاکران اهل بیت است. امروز انقلاب و نظام اسلامی برای جهان الگو است و جوان‎های کشورهای دیگر آرزو می‎کنند که یک ایرانی ببینند.

مواجهه با ایران باید یک جنگ اقتصادی تمام عیار باشد

بابایی تصریح کرد: دشمن برای فضای اخیر نیز طرحی را در بهمن‌ماه سال 90 است و در این طرح آمده است مواجهه با ایران باید یک جنگ اقتصادی تمام عیار باشد، نه نظامی تأکید می‎شود نه نظامی؛ بستر و دالان این جنگ تحریم‎ها است و تحریم‎ها پلکانی باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: آنها در این مصوبه به صراحت گفته‎اند که از تحریم‎ها دو هدف را دنبال می‎کنند و آن این است که تحریم‎ها باید به نارضایتی اجتماعی در ایران منجر شود و مردم و مسئولان دچار دوگانگی و دلزدگی از نام شوند و نتیجه آن در بهار سال 1392 به این ختم شود که همه چیز بهم بریزد و با دوقطبی شدن جامعه درگیری‎های خیابانی و آشوب شکل بگیرد تا آنها نقشه‎های خود را دنبال کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‎های آنها در بهار سال 1392 و به ویژه در انتخابات این است که از بین افرادی که صلاحیت آنها محرز شده است از یک شخص که می‎تواند اهداف آنها را پیاده کند حمایت کنند و بگویند اگر این شخص انتخاب شود منجی شما است و شما را نجات خواهد داد و رابطه با آمریکا بهتر می‎شود و اگر به آن کسی که دائم صحبت از رهبری و ولایت می‎کند، رأی بدهید و او انتخاب شود همین نارضایتی‎ها و گرانی‎ها و تحریم‎ها ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با اینکه آنها در راه پیاده‌سازی نقشه‎های خود در سال 1391 ناکام ماندند، اما فاز دوم نقشه‎های آنها همچنان ادامه دارد و این است که اگر شخص مورد نظر آنها تأیید صلاحیت شد همه از آن حمایت می‎کنند و سعی می‎کنند که انتخاب شود و اگر صلاحیتش احراز نشد شایعاتی همچون که از قبل همه چیز مشخص بوده است و رئیس جمهور از قبل معلوم است، تقلب می‎شود و صحبت‌های مشابه را در دستور کارشان قرار می‎دهند.

میزان مشارکت مردم در انتخابات میزان مصونیت نظام را مشخص می‎کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: یعنی اگر نظامی میزان مشارکت مردم در انتخابات کم بود باید منتظر باشد تا به او حمله کنند و نظام را دچار بحران کنند، اما اگر مردم با مشارکت بالا در انتخابات حضور یابند آن نظام از گزند دشمنان در امان خواهد بود و مصونیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اینبار بر دو موضوع تأکید فراوان دارند و آن حضور باشکوه، وسیع و گسترده در انتخابات و دیگری تمکین از شورای نگهبان است.

بابایی خطاب به بسیجیان گفت: شما بسیجیان تا روز انتخابات فرصت دارید تا مردم را تشویق کنید و تبلیغ درست کنید تا هم با حضور باشکوه خود و هم با تمکین از قانون و شورای نگهبان «حماسه سیاسی» مد نظر مقام معظم رهبری رقم بخورد تا موجب سعادت در دنیا و آخرت همه ما شود.

انتهای پیام/83004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول