اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی:

حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد.

حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم علی‌نژاد ظهر امروز در همایش یادمان روح الله، حماسه انقلاب و بانوان حماسه ساز که به همت اداره کل امور خانواده و بانوان استانداری در سالن وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نخستین کاری که امام خمینی (ره) کردند احیای اسلام بود همان طوری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌دیدیم دین اسلام در جهان به آن شکل قابل طرح نبود و کار بزرگی که حضرت امام (ره) کردند احیای اسلام و نام مسلمانان بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) آن اسلام نابی را مطرح کردند که با اسلام آمریکایی که در آن هیچ گونه اعتراض و تفکر وجود نداشت فرق می‌کرد و امام اسلام آمریکایی را کنار گذاشت و اسلام ناب را جایگزین آن کرد.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: احساس عزت مسلمانان از دستاورد و عمل امام هست به طوری که مسلمانان قبل از انقلاب به هر جا که می‌رفتند اظهار وجود نمی‌کردند و امام به مسلمانان احساس عزت داد و این آیه قرآن است و امام این آیه قرآن را احیا کردند و در حال حاضر هر جایی که مسلمانان حضور پیدا می‌کنند با افتخار و عزت اعلام می‌کنند که مسلمان هستند، همان طوری که قرآن می‌فرماید عزت مال خدا، رسول و مومنان است.

وی درک امت اسلامی را از دستاوردهای دیگر امام برشمرد و گفت: درک امت اسلامی توسط امام مطرح شد و مسلمانان به این اعتقاد رسیدند که امتی به نام امت اسلامی وجود دارد و به طور منسجم مردم مسلمان دنیا درک کردند دارای امتی به نام امت مسلمانان هستند.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: عمل و دستاورد امام نابودی رژیم فاسد پهلوی بود که امام با دست خالی وارد میدان شد و این رژیم که تمام قدرت جهانی پشت سر آن بود به زباله‌دان تاریخ سپرده شد و این‌ها دستاوردهای کوچکی نیست.

وی اضافه کرد: رژیمی که فاسد و مجری اهداف و برنامه‌های استکبار جهانی بود به وسیله حضرت امام (ره) از روی زمین برداشته شد و زمینه‌ای برای از بین بردن تمام رژیم‌های فاسد جهانی شد و نتیجه این که تمام رژیم‌های فاسد یکی پس از دیگری نابود می‌شود.

علی‌نژاد تصریح کرد: تشکیل حکومت الهی و اسلامی از دستاوردهای امام بود و امام بر اساس موازین شرعی و دینی به ایران آمدند و همه مردم ایران با امام بیعت کردند.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت الهی به دو چیز نیاز دارد؛ یکی رهبر الهی و دیگری مردم که مردم نقش تعیین کننده در این زمینه دارند و بدون مردم حکومت الهی تشکیل نمی‌شود به طوری که قسط و عدل توسط مردم ایجاد می‌شود و آگاهی از مبانی اسلام از ضروریات جامعه اسلامی است.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به قدرت نمایی خداوند متعال در برابر بندگان عصیان‌گر، افزود: تمام استکبار جهانی یک طرف و و نظام جمهوری اسلامی در طرف دیگر است.

وی با بیان اینکه احیای نهضت اسلامی از دستاورد‌های دیگر امام (ره) است، تصریح کرد: امام نهضت اسلامی را در جهان احیا کرد و الان مردم دنیا به نام اسلام قیام می‌کنند و این دستاورد کوچکی نیست.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را به عنوان مقطع حساسی از کشور معرفی و خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: باید در انتخاب نیز حجت شرعی داشته باشیم و دلیل مناسب برای اصلح بودن کاندیدای خود داشته و تنها به فکر خود نبوده و به آن کسی که مد نظر خدا و مقام معظم رهبری است رای دهیم.

انتهای پیام/61006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول