اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمان خبر داد

کاهش آمار کشته‌شدگان تصادفات در شهر کرمان

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان گفت: آمار کشته‌شدگان تصادفات در شهر کرمان طی 2 ماهه نخست سال جاری کاهش یافته است.

کاهش آمار کشته‌شدگان تصادفات در شهر کرمان

یوسف نجفی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش فوتی‌ها در تصادفات شهر کرمان هستیم.

وی ابراز داشت: تمام تلاش و برنامه‌های پلیس با هدف کاهش تصادفات و به‌ویژه تلفات صورت می‌گیرد که در این زمینه ملاک اصلی ما کاهش کشته‌شدگان است.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال جاری فوتی‌ها در تصادفات شهر کرمان کاهش یافته است، عنوان کرد: در فروردین سال گذشته 15 فقره تصادف فوتی در شهر کرمان روی داد که این تعداد در فروردین ماه سال جاری به 6  مورد کاهش یافت که برابر با 60 درصد کاهش فقره فوتی است.

نجفی بیان داشت: در فروردین سال گذشته 17 نفر در تصادفات شهر کرمان فوت کردند که این رقم با 65 درصد کاهش به 6 مورد در فروردین ماه سال جاری رسیده است.

وی اذعان داشت: از مجموع 6 نفر کشته در فروردین ماه سال جاری چهار نفر آقا و دو نفر خانم بودند؛ چهار نفر عابر پیاده، یک نفر موتورسیکلت‌سوار و یک نفر هم راننده وسیله نقلیه بوده‌اند که راننده خودرو بر اثر برخورد با شئ ثابت کشته شد.

این مقام انتظامی افزود:‌ در اردیبهشت سال گذشته 12 نفر در تصادفات شهر کرمان فوت کردند که این رقم با کاهش 33 درصدی به هشت نفر در اردیبهشت سال جاری رسیده است.

نجفی اظهار داشت: از مجموع هشت نفر کشته تصادفات شهر کرمان در اردیبهشت ماه سال جاری 6 نفر عابر پیاده، ‌یک نفر موتورسیکلت‌سوار و یک نفر هم بر اثر واژگونی خودرو فوت کرده‌اند.

وی از اجرای طرح نوروزی، افزایش اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی، افزایش آگاهی مردم و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز شهر کرمان با همکاری سازمان ترافیک شهرداری به عنوان مهمترین علل کاهش کشته‌شدگان در دو ماهه نخست سال جاری نام برد.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان خاطر نشان کرد:‌ نقاط حادثه‌خیز شهر کرمان شناسایی شد و با نصب تابلو و علائم خطر این نقاط را آشکارسازی کردیم که این امر در کاهش کشته‌شدگان تصادفات کرمان مؤثر بوده است.

انتهای پیام/80019/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول