اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به برگزاری جشنواره ملی گل و گیاه

تردد در جاده لاله‌زار عصر جمعه یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به برگزاری جشنواره ملی گل و گیاه در منطقه لاله‌زار بردسیر، تردد در این جاده عصر روز جمعه در برگشت یک طرفه می‌شود.

تردد در جاده لاله‌زار عصر جمعه یک‌طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کرمان، احمد حجت‌آبادی اظهار داشت: جشنواره ملی گل و گیاه روز جمعه 31 خرداد ماه جاری در منطقه توریستی لاله‌زار بردسیر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال گردشگران در سال‌های گذشته از این جشنواره و حضور مسافران از سراسر کشور در این منطقه ‌لازم است تا با اجرای طرح ترافیکی، امنیت لازم را در این حوزه فراهم آوریم.

حجت‌آبادی تصریح کرد: پلیس با استقرار گشت‌های محسوس و غیر‌محسوس در محورهای کرمان، بردسیر، نگار، لاله‌زار، قلعه عسکر، رابر و ارزوئیه نسبت به کنترل تردد خودروها اقدام می‌کند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی ابراز داشت: عصر روز جمعه و در برگشت از منطقه لاله‌زار ‌با توجه به حجم ترافیک، محور لاله‌زار به سمت سه راه بافت - کرمان از ساعت 15‌ تا‌ 23‌ و تخلیه بار ترافیکی یک طرفه است.

حجت‌آبادی عنوان کرد: همچنین از ابتدای صبح جمعه 31 خرداد ماه در این محور از تردد موتورسیکلت و تراکتور نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

وی از تمام رانندگانی که قصد سفر به این منطقه را دارند خواست، با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و‌ صبر و حوصله سفر خوب به یاد ماندنی را تجربه کرده و پلیس را در تامین امنیت ترافیکی یاری رسانند.

انتهای پیام/2446/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول