اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نیروی انتظامی گام‌های ارزشمندی برای تأمین امنیت برداشته است

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امروز نیروهای انتظامی در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین گام‌های ارزشمندی برای تأمین امنیت در جامعه برداشته است.

نیروی انتظامی گام‌های ارزشمندی برای تأمین امنیت برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین و جمعی از فرماندهان ناجا با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در جامعه اظهار داشت: در هر کشوری امنیت یکی از اساسی‌ترین مسائل به شمار می‌رود و وظیفه خطیر تأمین امنیت برعهده نیروی انتظامی قرار دارد.

وی ضمن تأکید بر مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا نسل نوجوان و جوان ما را مورد تهاجم برنامه‌های فرهنگی خود قرار دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: وظیفه همه مسلمانان این است که مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

باریک‌بین با اشاره به مسئله عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: باید مسئولان استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی مسئله حجاب و عفاف را در جامعه بیش از پیش رواج دهند.

وی برخورد نیروهای پلیس با مردم را مناسب خواند و افزود: امروز نیروهای انتظامی نزد مردم ایران بسیار محبوب بوده و از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد: باید تلاش کنید در برخورد با مردم بیش از پیش اخلاق اسلامی همراه با عطوفت و مهربانی را رعایت کنید.

باریک‌‌بین ضمن قدردانی از فرمانده سابق نیروی انتظامی استان گفت: سردار جعفری‌نسب و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان قزوین گام‌هایی خوب و زیربنایی برای تأمین امنیت در سطح استان قزوین برداشته‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد فرمانده جدید با تلاش و بهره‌گیری از تجربه خود و همکاران، برنامه‌های خوبی در زمینه برقراری هرچه بیشتر امنیت در این استان اجرا کند.

انتهای پیام/77010/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول