اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی:

برآورد اعتبار 45 میلیون ریالی در فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اعتبار مورد نیاز برای انجام پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای استان را 45 میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد.

برآورد اعتبار 45 میلیون ریالی در فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند ظهر امروز در بازدید خبرنگاران از فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در سال جاری در راستای سند ملی مهارت است.

وی با بیان اینکه سند ملی مهارت از دو سال پیش تنظیم شده است، تصریح کرد: این سند دارای هشت راهبرد، 27 سیاست و بالغ بر 245 برنامه است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی احداث مرکز فنی و حرفه‌ای زیرکوه را از برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در سال جاری برشمرد و اذعان داشت: در سال جاری مراکز فنی و حرفه‌ای دیهوک و آفریز تکمیل می‌شود.

خوشایند همچنین از تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران سربیشه و مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهبندان در سال جاری خبر داد و ادامه داد: تا اواخر سال جاری مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران قاین و بشرویه تکمیل می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای انجام پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی را 45 میلیون و 400 هزار ریال برآورد کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اعتبار سنجی پروژه‌های عمرانی افزود: این اعتبارسنجی‌ها بر اساس بند "ز" ماده 21 برنامه پنجم توسعه و بر اساس وظایف سازمانی خود سازمان فنی و حرفه‌ای از ابتدای سال گذشته کار ارزیابی درونی تعداد 10 مرکز انجام شده است.

خوشایند تصریح کرد: امسال نیز این سازمان پیگیر انجام ارزیابی بیرونی مراکز فنی و حرفه‌‌ای است.

وی اضافه کرد: مراکز علمی و کاربردی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با مجوز دانشگاه علمی و کاربردی تاسیس شده است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: هم‌اکنون در شهرستان بیرجند این مرکز در چهار رشته برق، ابزار دقیق، مکانیک خودرو، سخت‌افزار کامپیوتر و تاسیسات الکتریکی ساختمان با 60 نفر دانشجو به ارائه خدمات می‌پردازد.

خوشایند اذعان داشت: در سال جاری مرکز علمی و کاربردی بیرجند در پنج رشته جدید شامل کاردان فنی کامپیوتر، بازرسی جوش، مکانیک خودرو، برق صنعتی و نقشه‌برداری مسیر پذیرش دارد.

وی خاطر نشان کرد: مرکز علمی و کاربردی مهارت شهرستان قاینات در سه رشته برق صنعتی، جوشکاری و تعمیر و نگهداری خودرو دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/69019/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول