اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تاکید کرد

ارتقای کیفیت ساخت و ساز با استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی خبرنگاران

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی خبرنگاران می‌توان کیفیت ساخت و ساز را ارتقاء داد.

ارتقای کیفیت ساخت و ساز با استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی خبرنگاران

ابراهیم باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: خبرنگاران ظرفیت بزرگی برای اطلاع‌رسانی و افزایش فرهنگ عمومی ساخت و ساز در جامعه هستند.

وی به نقش خبرنگاران در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌های جمعی برای ترویج مقررات ملی ساختمان نهایت استفاده صورت گیرد.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه اثرات قلم خبرنگاران در سطح جامعه بسیار زیاد است، یادآور شد: حوزه نفوذ قلم خبرنگاران باید برای ارتقای فرهنگ عمومی در همه سطوح مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

وی خواستار استفاده از قلم قوی خبرنگاران در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز در شهر زنجان شد و تاکید کرد: برای افزایش آگاهی و فرهنگ مردم در بخش ساخت و ساز باید از خبرنگاران کمک گرفت.

باقری اثربخشی فعالیت خبرنگاران در سطوح مختلف را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اثربخشی فعالیت خبرنگاران بالا است و باید برای توسعه بخش‌های مختلف از آن کمک گرفت.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اشاعه فرهنگ درست در جامعه را یکی از توانایی‌های مهم خبرنگاران برشمرد و تاکید کرد: خبرنگاران برای اشاعه فرهنگ مترقی در جامعه تلاش زیادی کرده‌اند.

وی نقش فرهنگی رسانه‌ها و خبرنگاران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران با انجام فعالیت فرهنگی به رسالت‌های دینی خود نیز عمل می‌کنند.

باقری فرهنگ‌سازی کار خبرنگاری را به مثابه امر به معروف و نهی از منکر دانست و یادآور شد: فعالیت کاری خبرنگاران ارزشی و در راستای منافع عمومی جامعه اسلامی است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان فعالیت خبرنگاران استان در راستای فرهنگ‌سازی ساخت و ساز را مهم عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی خبرگزاری فارس را یکی از رسانه‌های فعال در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار ساخت و ساز و معماری عنوان کرد و یادآور شد: خبرگزاری فارس فعالیت قابل توجهی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار سازمان نظام مهندسی و صنعت ساختمان داشته است.

باقری خبرگزاری فارس را یکی از رسانه‌های با سابقه در سطح کشور دانست و تاکید کرد: فعالیت رسانه‌ای این خبرگزاری در سطح کشور و در سطح استان زنجان در جهت مصالح کشور و نظام اسلامی بوده است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خواستار تلاش رسانه‌ها برای ترویج مقررات ملی ساختمان شد و گفت: امید است همه خبرنگاران و رسانه‌های استان نسبت به ارتقای فرهنگ ساخت و ساز در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید از مدیران و مسئولین نسبت به عملکرد خود سوال کرد، افزود: در جامعه ما مدیران در زیر ذره‌بین خبرنگاران قرار دارند و باید نسبت به عملکرد خود برای مردم پاسخگو باشند.

باقری خواستار انتقاد سازنده خبرنگاران از مسئولین شد و تاکید کرد: خبرنگاران باید نسبت به عملکرد مدیران انتقادات سازنده داشته باشند و برای کمک به آن‌ها راهکارهای سازنده ارائه دهند.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه نباید همیشه از ابزار انتقاد استفاده کرد، اظهار داشت: همانطور که مدیران بد مواخذه می‌شوند مدیرانی که کارنامه مناسبی دارند توسط خبرنگاران به مردم معرفی شوند.

وی شناختن مدیران موفق و ضعیف در جامعه را حق مردم دانست و یادآور شد: باید نسبت به توسعه کشور اطلاع‌رسانی شفاف و مناسب برای مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول