اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دولت یازدهم امور را به دست افراد متعهد بسپارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولت یازدهم امور را باید به افراد متعهد، توانمند و بومی بسپارند.

دولت یازدهم امور را به دست افراد متعهد بسپارد

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دولت یازدهم سکان هدایت کشور را به دست افراد متخصص، فعال و انقلابی بسپارد، تا ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و سعادت حرکت کند.

وی انتخاب خدمت‌گذاران بومی برای آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد و افزود: کسانی که بومی این خطه بوده و در آن سکونت می‌کنند، بهتر و عمیق‌تر دردها و مشکلات اقشار مختلف مردم را درک می‌کنند.

قاضی‌پور آذربایجان غربی را در زمینه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... دارای ظرفیت‌های بی‌شماری دانست و ادامه داد: مسئولان بومی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و مشکلات ویژه این استان را بهتر درک می‌کنند، پس باید در انتخاب خادم ملت به این نکته توجه شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را اقشاری تاثیرگذار در همه زمینه‌ها دانست و ادامه داد: بسیاری از دستاوردها و تحول‌ها به مدد اصحاب رسانه تحقق پیدا می‌کند.

وی انعکاس مشکلات، دردها و رنج‌های مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همان‌طور که پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلف را منعکس می‌کنند، باید درد و رنج مردم در زمینه‌های گوناگون را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول