اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

برای خدمت کردن باید از «منیت» خارج شویم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای اینکه بخواهیم به صورت واقعی به مردم کمک کنیم باید از «منیت» خارج شده و به «ما» تبدیل شویم.

برای خدمت کردن باید از «منیت» خارج شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شورای شهر دوره چهارم به بلوغ رسیده است و مردم دیگر اشتباهی را از این دوره نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: این دوره نباید به این صورت باشد که در انتهای دوره بیاییم و بگوییم نتوانسته‌ایم کاری را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: شورای چهارم همانند انسان بالغی است که برای حرکت رو به جلو باید با یک چشم‌انداز و نقشه راه حرکت کند.

گرزین تأکید کرد: آنچه که در این دوره به عنوان یک اصل در نظر گرفته‌ایم این است که نمی‌خواهیم شورای این دوره به حاشیه کشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: حاشیه بردن شورای شهر یعنی تلف کردن انرژی اعضای شورا به عنوان نماینده مردم که این به هیچ عنوان در شأن شورای شهر نیست.

ارتباط با خبرنگاران یک اصل برای پیشرفت یک مجموعه است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم به صورت واقعی به مردم کمک کنیم باید از منیت خارج شویم و به ما تبدیل شویم.

گرزین افزود: باید با همدلی تلاش کنیم تا به اتفاقات خوبی که برای شهر در ذهن داریم دست پیدا کنیم.

وی ارتباط با خبرنگاران را یک اصل برای پیشرفت یک مجموعه دانست و اضافه کرد: در این یکسال همه تلاش ما در شورای چهارم بر این است که با ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران از آنها در پیشبرد اهداف یاری بگیریم.

گرزین تأکید کرد: خبرنگار آیینه تمام‌نمای جامعه است و تمام نقاط ضعف و قوت را می‌بیند و مورد نقد و تمجید قرار می‌دهد.

وی، خبرنگاران را مشاور و بازوی شورا برای حل مشکلات و معضلات شهری دانست و افزود: فلسفه شورای شهر یعنی مشورت کردن برای حل مشکلات و خبرنگاران بهترین کارشناسان برای حل مشکلات هستند.

شورا نمادی از مردم‌سالاری است

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: شورای این دوره قصد دارد تا مجموعه‌ای از خبرنگاران را به عنوان اتاق فکر و مشاور داشته باشد تا بتوان حل مشکلات شهری که شاید در دوره‌های قبل مدت طولانی را صرف می‌کرد در این دوره در کوتاهترین زمان برطرف شود.

گرزین بیان کرد: در آینده تلاش می‌کنم تا از ظرفیت بسیار بالای اهالی رسانه استفاده کنم.

وی ابراز کرد: شورای شهر نمادی از مردم‌سالاری دینی است و خبرنگاران به عنوان نماینده مردم در بیان و بررسی مسائل گوناگون به عنوان بازوی شورای شهر یار و یاور شورای شهر هستند.

گرزین در پایان ابراز داشت: خبرنگاران به هیچ‌وجه با شورای این دوره غریبه نیستند و شورای دوره چهارم شهر گرگان خبرنگاران را محرم، دوست و یاور خود می‌داند.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول