اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل خبر داد

زیباسازی پل‌های روگذر اردبیل با اجرای طرح کاشی شکسته

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از اجرای طرح کاشی شکسته برای اولین بار بر روی پایه پل‌های روگذر شهر اردبیل خبر داد.

زیباسازی پل‌های روگذر اردبیل با اجرای طرح کاشی شکسته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث اوچی عصر امروز در بازدید از مراحل اجرای طرح کاشی شکسته بر روی پایه‌های پل مبارزان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای معنوی و تلطیف محیط شهری به منظور تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بدمنظر در معابر اصلی شهر به ویژه پل‌های روگذر، اجرای طرح‌های متنوع به خصوص استفاده از تکنیک ماندگار کاشی شکسته و طرح انتزاعی با الهام از طبیعت در پل‌های مبارزان، بعثت، پیرعبدالملک و رضوان در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح که در دستور کار مدیریت زیباسازی معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل قرار گرفته در سطح بیش از یک‌هزار و 400 متر مربع کاشی شکسته در 124 پایه پل با تکنیک ویژه و با هزینه‌کرد بالغ بر سه میلیارد ریال در دست اجراست.

اوچی امر زیباسازی فضاهای شهری را امری مهم دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم شهروندان نیز با حفظ و حراست از این فضاهای ایجاد شده شهرداری را در عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان حمایت کنند.

این مسئول اضافه کرد: شهر متعلق به همه شهروندان است و انتظار داریم شهروندان نیز با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه طرح‌های جدید زیباسازی یاری رسانند.

وی در ادامه بیان کرد: با اتمام طرح کاشی شکسته نسبت به رنگ‌آمیزی عرشه پل‌ها با نورپردازی مدرن و ویژه نیز اقدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان اینکه توجه به زیباسازی شهر یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری است، گفت: ما معتقدیم این زیباسازی‌ها زمینه و بستر شور و نشاط اجتماعی را فراهم کرده و به ارتقای رفتار مطلوب شهروندی کمک می‌کند.

اوچی از شهروندان خواست همسو با سیاست زیباسازی شهرداری تلاش کنند تا در این زمینه مشارکت همه‌جانبه و مطلوب اتفاق بیفتد به طوری که در سال‌های اخیر نمونه این مشارکت و همکاری را در اجرای پل‌های روگذر شاهد بودیم.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول