اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قزوین تاکید کرد

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های قزوین در بودجه 93

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قزوین بر لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های مهم استان در بودجه سال 93 تأکید کرد.

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های قزوین در بودجه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل یاری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت اعتباری دستگاه‌های اجرایی استان توضیحاتی در خصوص میزان پیشرفت و اعتبار هزینه شده در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی استان ارائه کرد و اظهار داشت: طرح تکمیل پارک فناوری قزوین با 25 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه داشته است.

وی افزود: احداث مجتمع فرهنگی و هنری قزوین با 12 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار و 15 درصد پیشرفت فیزیکی با هزینه 3.5 میلیارد تومان و 4 میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز در امسال و تعمیرات اساسی بیمارستان‌های استان با نیاز 4 میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه‌های مهمی هستند که لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قزوین اجرای ساختمان سد نهب با 18 میلیارد تومان اعتبار، مطالعه انتقال آب شرب الموت‌رود به قزوین که به انتقال آب شرب البرز، تهران و قزوین با 580 میلیون تومان تبدیل شده است، راه‌آهن قزوین ـ رشت با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه 238 میلیارد تومان اعتبار، آزاد راه قزوین ـ رشت با 86.2 درصد پیشرفت فیزیکی و 18 میلیارد تومان اعتبار را از جمله دیگر پروژه‌های مهمی دانست که لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

یاری ادامه داد: بازسازی محور تاکستان ـ قزوین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری با 79.2 درصد پیشرفت فیزیکی و 1.5 میلیارد تومان اعتبار و پروژه راه قزوین ـ الموت ـ تنکابن که فاز اول آن با 60 میلیارد تومان هزینه شده است و بررسی اتمام آن تا 3 میلیارد تومان نیاز است از جمله دیگر پروژه‌های مهمی هستند که لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

وی پروژه راه کلاچای ـ رحیم‌‌آباد قزوین با 2.5 درصد پیشرفت فیزیکی با 100 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش سهام و 1.5 میلیارد تومان اعتبار دولتی و مطالعه استادیوم 15 هزار نفری، احداث سد بالاخان‌لو با 10 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده را از جمله دیگر پروژه‌های مهمی دانست که لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری قزوین عنوان کرد: همچنین مرمت و زهکشی آبیاری دشت قزوین با یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار (در اولویت هر ساله) تکمیل محور تاکستان ـ رزن با 10 میلیارد تومان اعتبار و 75 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله دیگر پروژه‌های مهمی هستند که لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول