اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه ولی‌فقیه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

جهاد کشاورزی در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات نقشی ندارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار زحمات کمیته امداد، بخش زیادی از هزینه‌های تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات با جهاد کشاورزی است ولی این سازمان در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات نقشی ندارد.

جهاد کشاورزی در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات نقشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی پیش از ظهر امروز در شورای زکات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ لازم است برای تلاش‌ها، زحمات و هزینه‌های تبلیغی این سازمان در امر زکات، بخشی از درآمدهای زکات نیز در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد باید کارهای بیشتری در حوزه ترویج فرهنگ زکات انجام دهد، افزود: در حال حاضر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان متولی جمع‌آوری زکات نیست و تنها در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ پرداخت زکات متحمل برخی هزینه‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: کمیته امداد باید همکاری و تعامل بیشتری با سازمان جهاد کشاورزی در امر زکات داشته باشد.

حجت‌الاسلام زمانی ابراز داشت:‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد 13 مرکز خرید گندم وجود دارد که اقداماتی نظیر ارسال پیامک، نصب بنر، چاپ شعارهای تبلیغی، در قبض‌ها، چاپ بروشور و جلسات و سخنرانی‌ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تشویق زکات‌دهندگان را از کارهای جدیدی دانست که امسال در بین کشاورزان انجام خواهد شد.

گفتنی است متولی جمع‌آوری و هزینه‌کرد درآمدهای ناشی از پرداخت زکات، کمیته امداد حضرت امام خمینی است.

انتهای پیام/82005/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول