اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس قشم خبر داد:

کشف تجهیزات ماهواره‌ای و اقلام ضدفرهنگی در ساحل قشم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان قشم از کشف مقادیری قابل توجه تجهیزات ماهواره‌ای در ساحل جزیره و اقلام ضدفرهنگی خبر داد.

کشف تجهیزات ماهواره‌ای و اقلام ضدفرهنگی در ساحل قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ علی اکبری عصر پنج‌شنبه در نشست هفتگی تشریح عملکرد پلیس در این جزیره به خبرنگاران گفت: مأموران پر‌تلاش فرماندهی انتظامی قشم در راستای طرح مقابله با ورود کالای قاچاق از آب‌های خارجی به داخل کشور، ‌پس از یک سری کار اطلاعاتی گسترده موفق به کشف مقادیر زیادی تجهیزات دریافت ماهواره‌ای شدند.
وی در این راستا ابراز داشت: مأموران انتظامی شهرستان حین گشت‌زنی در محدوده سواحل قشم دو دستگاه قایق که در حال تخلیه یک دستگاه خودرو تویوتا تک کابین بودند برخورد و بلافاصله وارد عمل شده و موفق به کشف تعداد یک هزار و 512 قلم انواع تجهیزات گیرنده ماهواره‌ای و 832 قلم انواع پوشاک و توقیف آنها شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تاکید بر استمرار و تداوم طرح مقابله با ورود قاچاق کالا تصریح کرد: در این ‌ارتباط‌ یک دستگاه خودرو تویوتا توقیف و به همراه تجهیزات ماهواره‌ای مکشوفه به یگان انتقال و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف اقلام ضد‌فرهنگی در این جزیره طی روزهای گذشته خبر داد و افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قشم در اجرای  طرح پاکسازی صنوف قشم و درگهان، از 45 واحد صنفی به صورت محسوس بازدید و در این رابطه 5 هزار و 700 اقلام ضد فرهنگی و صور غیر‌مجاز کشف و ضبط و با متصدیان واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات برخورد و همچنین سه نفر توزیع کنندگان محصولات ضد فرهنگی به هویت معلوم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تاکید بر قاطعیت پلیس مقابله با توزیع اقلام ضد‌فرهنگی، تصریح کرد: هر چند به عقیده برخی‌ها اقلام ضد فرهنگی موردی نیست که بخواهیم با آن مقابله کنیم اما باید گفت که پشت هر کدام از اقلام به نوعی برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های ناگواری برای جوانان توسط دشمنان شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول