اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 روز فروردین 91

بالگرد امدادی در قشم مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر قشم از استقرار بالگرد امدادی هلال‌احمر با هدف ارائه خدمات اضطراری طی ایام نوروز 91 در این منطقه خبر داد.

بالگرد امدادی در قشم مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، یحیی بازیاری‌زاده  با بیان این مطلب اظهار داشت: بالگرد امدادی MI17 جمعیت هلال‌احمر پنچ روز نخست تعطیلات رسمی در ایام نوروز در جزیره قشم با هدف ارائه خدمات اضطراری به انبوه مهمانان و گردشگران مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: استقرار بالگرد امدادی امسال نیز همانند سال گذشته قالب خدمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این منطقه استقرار می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قشم تصریح کرد: تیم شش نفره گروه پروازی در پد فرود مرکز فوریت‌های پزشکی شهرک صنعتی طولای قشم استقرار خواهند یافت و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و نیاز به استفاده از کمک‌های پروازی این تیم، ارائه خدمات خواهند کرد.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگری است که از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای کاملاً بهای، سایت‌های منحصر به فرد گردشگری، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید آن، راهی این منطقه در جنوبی‌ترین نقطه کشور می‌شوند.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول