اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی مرکز پیوند کلیه در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: راه‌اندازی مرکز پیوند کلیه با بخش مراقبت‌های ویژه در مرکز فوق تخصصی آیت‌الله موسوی از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان است.

راه‌اندازی مرکز پیوند کلیه در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کوشش برای ارتقای سطح آگاهی عمومی از عوارض و مشکلات بیماری کلیه و اقدام در راستای رفع آن با همفکری و همیاری خیرین و مشاوران ذی‌صلاح از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در سال 91 محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت اقدام برای پیشگیری بر مبنای برنامه‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: ارتقای سطح آگاهی بیماران با هدف بهبود وضعیت جسمانی و روحی و اجتماعی بیماران از طریق مشاوران ذی‌صلاح از دیگر برنامه‌ها و اهداف این انجمن است.

*برنامه‌های آموزشی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گسترش می‌یابد

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ایجاد حس نوع‌دوستی و ارتبا‌ط عاطفی در بین بیماران با همنوعان خیراندیش را از برنامه‌های انجمن دانست و گفت:‌ گسترش برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با همکاری رسانه‌های ارتباط جمعی در مسیر ارتقای سلامت جامعه از دیگر برنامه‌های این انجمن محسوب می‌شود.

وی کمک به تجهیز و گسترش مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با بیماران کلیوی از برنامه‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان دانست و گفت: اجرای طرح غربالگری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای بیماران و پیشگیری با همکاری گروه نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات این انجمن است.

طهماسبی بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی تاکید کرد و افزود: با اهدای یک ساختمان در مرکز شهر فعالیت‌های انجمن با این محور افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجمن برای افزایش فرهنگ نوع‌دوستی و احیای سنت حسنه احسان در مسیر سلامت افزایش می‌یابد، تصریح کرد: این انجمن نیازمند حمایت‌های خیرین و مردم است.

*احداث باشگاه بیماران خاص نیازمند حمایت‌های جدی است

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان درمانی، آموزشی و مشاوره این انجمن در سال گذشته‌، افزود: احداث باشگاه فرهنگی و ورزشی بیماران خاص نیز در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به این بیماران نیازمند حمایت‌های جدی است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان ابهر در سال گذشته افتتاح شد، تصریح کرد: مشارکت در تجهیز و راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر زنجان از دیگر اقدامات این انجمن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول