اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد اقامه نماز:

ده‌ها هزار مسجد در کشور کمبود داریم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ده‌ها هزار مسجد در کشور کمبود داریم.

ده‌ها هزار مسجد در کشور کمبود داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید محمد عبداللهی پیش از ظهر امروز در حاشیه گردهمایی دو روزه دبیران ستاد اقامه نماز کشور که در ساری آغاز به کار کرد بیان داشت: مهم‌ترین محور بیست و یکمین اجلاسیه نماز که شهریور ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود نماز و نهضت مسجدسازی است.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون 70 هزار مسجد در کشور وجود دارد که با توجه به جمعیت 75 میلیون نفری کشور باید برای هر یک‌هزار نفر یک مسجد موجود باشد.

عبداللهی بیان داشت: در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز و مدیران ستادی این ستاد، سیاست‌ها و برنامه‌های سال جاری در قالب فرهنگی، آموزشی و نظارتی تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 45 برنامه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی عملیاتی می‌شود افزود: رویکرد مهم در این برنامه‌ها نگاه عمیق به زیر پوشش قرار دادن زنان و مادران و تنوع برنامه‌ها برای نسل کودک و نوجوان و دانشجویی است.

دبیر بیست و یکمین اجلاسیه سراسری نماز خاطر نشان کرد: امسال 6 هزار نشست معرفتی نماز برای گروه‌های ذکر شده برگزار می‌شود.

عبداللهی گفت: جهت‌دهی و حمایت از تشکل‌ها و کانون‌های مردمی و گروه‌های نماز یاور از دیگر رویکردهای سال جاری ستاد اقامه نماز خواهد بود.

معاون فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز در بخش دیگر سخنانش هدف از اجلاسیه‌های نماز را ایجاد حساسیت و ایجاد دغدغه در مسئولان نسبت به موضوع نماز ذکر کرد و اذعان داشت: بیانات و پیام‌های رهبر معظم انقلاب به اجلاسیه‌های نماز متوجه تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها، تصمیم‌گیران و آحاد جامعه است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول