اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرداد امسال

3900 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: خرداد امسال 3 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در سطح استان همدان افتتاح می‌شود.

3900 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

حسین جلالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری 3 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان همدان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن‌های مهر آماده برای افتتاح اعم از تعاونی، خودمالک و تفاهم‌نامه سه‌جانبه هستند، عنوان کرد: در شهرستان ملایر 931 واحد، در شهرستان اسدآباد 457 واحد و در شهرستان نهاوند نیز 662 واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان یادآور شد: در تویسرکان 593 واحد و در شهرستان همدان یک هزار و 164 واحد افتتاح می‌شود که در شهرستان بهار 93 واحد به صورت خودمالک به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با اشاره به برنامه‌های سال جاری بیان داشت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر که از سال‌های قبل در دست اجرا بوده از برنامه‌های اصلی سال جاری است که باید تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

جلالیان تمرکز بیشتر بر روی بخش خودمالکان را از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری دانست و ادامه داد: در همین راستا قرار بر این شده تا مسکن مهر را از طریق خودمالکان انجام دهیم و به شهروندان دارای زمین‌های سنددار تسهیلات مسکن مهر پرداخت شود تا پروژه‌ها در قالب مسکن مهر ساخته و تحویل هم استانی‌ها شود.

وی با اشاره به عدم تحقق صد در صدی برنامه‌ها و اهداف سال گذشته، در تشریح دلیل آن اظهار داشت: از آن جا که در بخش مسکن کار به صورت دستی انجام می‌شود و با وجود برخورداری از مشکلات در بخش نیروی کاری به‌ویژه در قسمت نازک‌کاری این مهم محقق نشده است.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان در خصوص میزان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها و برنامه‌ها گفت: با اقدامات صورت گرفته حدود 60 درصد از اهداف و برنامه‌های تعهد شده در این زمینه محقق شد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به مشکلات سال گذشته خاطرنشان کرد: عدم وجود اعتبار مالی برای شرکت‌های خدمات‌رسان باعث شد این شرکت‌ها نتوانند به تعهدات خود عمل کنند و آب، برق و گاز بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر به موقع تأمین نشد که امید است در سال جاری این امر اجرایی شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول