اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان:

افزایش کرایه تاکسی در کرمان غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: افزایش کرایه تاکسی در کرمان هنوز تصویب نشده و دریافت وجه بیشتر از مسافران غیرقانونی است.

افزایش کرایه تاکسی در کرمان غیرقانونی است

علی مهاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: افزایش کرایه تاکسی باید بر‌اساس روال قانونی صورت گیرد در حالی که هنوز شورای سازمان تاکسیرانی کرمان پیشنهاد خود در این زمینه را ارائه نکرده است.

وی بیان داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی پس از ارائه پیشنهاد شورای سازمان تاکسیرانی و تصویب شورای اسلامی شهر کرمان قانونی است.

مهاجری با اشاره به اینکه گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات بهداشتی در شهر کرمان به شورای اسلامی شهر کرمان گزارش شده است، افزود: مشاهداتی هم از وضعیت نامطلوب بهداشتی در بعضی از کلینیک‌های کرمان انجام شده است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمان برای هم‌اندیشی درباره این مشکلات بهداشتی از رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان دعوت به‌عمل آورد.

مهاجری ابراز داشت: رئیس مرکز بهداشت کرمان برخلاف دعوت رسمی برای حضور در نشست شورای اسلامی شهر طی دو هفته گذشته در این جلسه شرکت نکرد.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی براساس قانون موظف هستند، بنا بر درخواست اعضای شورای اسلامی شهر در نشست‌های تعیین شده شرکت کنند.

مهاجری عدم حضور مسئولان دعوت شده به نشست شورای اسلامی شهر را مغایر با قانون دانست و ابراز داشت: مسئولانی که در نشست‌ها حضور پیدا نکنند، مرتکب تخلف شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان از پیگیری برای عدم حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان در نشست عمومی این شورا خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و شیوع برخی از بیماری‌ها باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول