اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان:

افزایش کرایه‌ تاکسی‌ها به سیاست‌های بالادستی بستگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: افزایش کرایه تاکسی به سیاست‌های مسئولان بالادستی بستگی دارد.

افزایش کرایه‌ تاکسی‌ها به سیاست‌های بالادستی بستگی دارد

علیرضا تاجمیرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هنوز هیچ تغییر قیمتی در بخش تاکسی‌رانی اصفهان وجود ندارد، اظهار داشت: بازرسان تاکسی‌رانی به صورت مداوم در سطح شهر تردد می‌کنند و بر فعالیت تاکسی‌های اصفهان در مناطق 14‌ گانه نظارت دارند.

وی اضافه کرد: سازمان تا‌کسی‌رانی بدون انجام اقدامات کارشناسی نمی‌تواند لایحه‌ای را برای افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال جاری به شورای شهر ارائه کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت برخورد جدی با رانندگان متخلف تصریح کرد: افزایش نرخ تورم و گرانی‌ها رانندگان تاکسی‌های اصفهان را به افزایش خود‌سرانه کرایه‌ها ناچار کرده است و این موضوع اقدامی غیر‌ قانونی تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه البته افزایش کرایه تاکسی‌ها نیز به سیاست‌های مسئولان بالادستی بستگی دارد، ادامه داد: در حال حاضر پنج گشت بازرسی در نوبت صبح و پنج گشت بازرسی نیز در نوبت بعد از ظهر به فعالیت تاکسی‌رانان در مناطق 14‌ گانه اصفهان نظارت می‌کنند.

تاجمیرریاحی با اشاره به اینکه البته تعدادی بازرس افتخاری نیز وجود دارد که در سطح شهر در راستای نحوه فعالیت تاکسی‌رانان نظارت دارند، تاکید کرد: برخی از مردم نیز به صورت نامحسوس در این زمینه فعالیت می‌کنند و با سازمان تاکسی‌رانی اصفهان همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مسافران باید در زمان برخورد با رانندگان متخلف در سطح شهر تخلفات این افراد را به سازمان تاکسی‌رانی منتقل کنند، بیان داشت: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری 5688008 و 5688009 تخلفات رانندگان تاکسی‌ها را در زمینه‌های مختلف به این سازمان منتقل کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول