اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 اردیبشهت تا 15 خرداد ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 5300 بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: از 26 اردیبهشت ماه تا 15 خرداد ماه سال جاری بیش از 5 هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده‌فروشی در استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 5300 بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مشهود شریفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: از تاریخ 26 اردیبهشت ماه تا 15 خرداد ماه سال جاری 226 پرونده در مجمع امور صنفی تشکیل شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مدت مذکور 5 هزار و 366 بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: ارزش ریالی این تعداد پرونده 922 میلیون و 185 هزار و 800 ریال بوده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان اظهار کرد: اغلب تخلفاتی که این واحدهای تولیدی داشتند، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه صورت‌ حساب و عرضه کالای قاچاق بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد شکایات واصله به مجمع امور صنفی 140 فقره بوده است، اضافه کرد: تعداد پرونده‌های منجر به تخلف نیز 37 پرونده بوده است.

شریفی همچنین تعداد پرونده‌های منجر به راضی‌شدن شاکی را نیز 53 مورد اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بازه زمانی مذکور 152 مورد گشت مشترک توسط مجمع امور صنفی انجام شده است، اضافه کرد: در این زمینه نیز 15 فقره پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان در ادامه با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در زمینه نوسانات قیمت 22 کالای اساسی در استان زنجان افزود: با بررسی‌های صورت گرفته قیمت لبنیات، تخم‌مرغ و حبوبات در استان افزایش یافته است.

وی همچنین یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته قیمت گوجه‌فرنگی در استان زنجان کاهش یافته است.

لازم به ذکر است، اعلام افزایش قیمت لبنیات در استان زنجان در حالی از سوی معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان اعلام شد، که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معتقد است، در استان زنجان هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه لبنیات نبوده و افزایش قیمت در برخی از لبنیات صرفا به علت واردات این نوع کالاها از سایر استان‌ها بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول