اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح‌های آبفا چهارمحال و بختیاری اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون نزدیک به 70 طرح آب و فاضلاب در شهرهای استان در دست اجرا قرار دارند که برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

اجرای طرح‌های آبفا چهارمحال و بختیاری اعتبار می‌خواهد

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی به اردل، ناغان و لردگان نیز از مصوبات سفر هستند که با صرف اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

وی افزود: احداث پنج واحد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای هفشجان، بن، لردگان، بلداجی و فرادنبه و ساخت یک واحد تصفیه‌خانه آب در شهر سامان از دیگر پروژه‌های در دست احداث این شرکت است که هم‌اکنون بین 10 تا 90 درصد پیشرفت داشته‌اند.

یزدانی اجرای شبکه‌های فاضلاب در شهرهای فرخشهر، کیان و روستاهای اطراف شهرکرد و شهرک منظریه را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و افزود: مطالعات لازم برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای اردل، گندمان، سورشجان، گهرو و شلمزار نیز انجام شده که هم‌اکنون برای گرفتن ردیف اعتباری به وزارت نیرو اعلام و به زودی عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها باید در طول برنامه پنجم به اتمام برسند و مردم ساکن در این شهرها از نعمت آب آشامیدنی سالم و مزایای طرح‌های جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در دوره دولت نهم و سه ساله دولت دهم میلیاردها ریال برای توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب شهرهای استان هزینه شده است، گفت: هم‌اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات آبرسانی استان و بیش از 61 درصد تحت پوشش خدمات جمع‌آوری فاضلاب قرار دارند که در شاخص پوشش کشوری از وضعیت خوبی برخوردار هستیم.

یزدانی گفت: هم‌اکنون نزدیک به 70 طرح آب و فاضلاب در شهرهای استان در دست اجرا قرار دارند که برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد و ظرف سه سال مردم مناطق مختلف استان از مزایای آنها برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول