اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خواستار شد

تسریع در روند پروژه پیست اسب‌دوانی سلطانیه

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خواهان توجه ویژه به پروژه‌های پیست اسب‌دوانی سلطانیه و همچنین پروژه شهید فهمیده هستیم.

تسریع در روند پروژه پیست اسب‌دوانی سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تلاش دولت‌های نهم و دهم برای گسترش فضاهای ورزشی اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در بخش ورزش این شهرستان وجود دارد که برخی از پروژه‌ها به دلیل طولانی‌شدن زمان بهره‌برداری، مقداری موجب ایجاد بار منفی در نگاه مردم می‌شود که از مسئولان استانی خواستار توجه به این موضوع هستیم.

وی افزود: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خواهان توجه ویژه به پروژه‌های پیست اسب‌دوانی سلطانیه و همچنین پروژه شهید فهمیده هستیم.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم برای سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان را داشته باشند.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به برنامه‌ها و مصوبه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شهرستان یک بسته آماده برای سفر چهارم هیئت دولت داشته باشد.

یوسفی تصریح کرد: اولویت سفر چهارم هیئت دولت، جمع‌بندی و نهایی‌کردن مصوبه‌های مشکل‌دار سه سفر گذشته است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم فعال‌‌کردن ستادهای شهرستانی تصریح کرد: ستادهای جهاد اقتصادی، اشتغال و تولید ملی را با قوت ادامه می‌دهیم.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به کسب رتبه نخست استانی شهرستان ابهر در بخش اشتغال برای دومین سال متوالی گفت: فعال نگه‌داشتن ستادها باید مورد تایید و توجه همه مسئولان باشد.

وی با اشاره به برنامه دولت برای توسعه بخش کشاورزی عنوان داشت: جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان ابهر نیز تشکیل شده و اقدام‌های لازم را صورت می‌دهد.

یوسفی اضافه کرد: به منظور هماهنگی و پیگیری مصوبه‌های استاد اجرایی استان در شهرستان‌ها، ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان به اختصار ستاد اجرایی شهرستان نامیده شده و به ریاست فرماندار و با عضویت روسای اداره‌های متناظر با اعضای ستاد اجرایی استان در سطح شهرستان تشکیل می‌شود.

وی افزود: بررسی درخواست‌ها و طرح‌های پیشنهادی اشخاص حقیقی و حقوقی در سطح شهرستان، اتخاذ تصمیم در زمینه واگذاری اراضی به صورت اجاره، حق بهره‌برداری و یا حق انتفاع در قالب طرح و تعیین میزان تسهیلات مورد نیاز هر طرح و معرفی به بانک عامل از وظایف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول