اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلور ارزش‏ها و معیارهاى دینى، مردمی‌بودن، ولایى‏‌بودن و شهادت‏‌طلبى از ویژگى و شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است.

ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، در مورد نقش و جایگاه سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی با تبریک حلول ماه شعبان اظهار داشت: سپاه پاسداران، حقا و انصافا از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و مستحکم‌ترین سنگر دفاع از آرمان‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در طول بیش از سه دهه گذشته بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران با وجود هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با داشتن بصیرت و معرفت، توانسته پرچم‌دار دفاع از انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه سپاه با خدمت در عرصه‌های نظامی و امنیتی، عمرانی و سازندگی، فناورى‏‌هاى علمى و دفاعى، تحقق بسیج و ارتش 20 میلیونى، عرصه‏‌هاى فرهنگى و سیاسى، منشا اثر و خدمات بزرگی برای انقلاب بوده و نقش بی‌بدیلی در تداوم عزت و اقتدار کشور ایفا کرده است، تصریح کرد: تبلور ارزش‏‌ها و معیارهاى دینى، مردمى‏‌بودن، ولایى‏‌بودن و شهادت‏‌طلبى از ویژگى و شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است.

علیمردانی افزود: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‏‌هاى مختلف، امیدهاى فراوانى را در مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سپاه باید با بهره‏‌گیرى از تدابیر مقام معظم رهبرى خود را آماده فداکارى در عرصه‏‌هاى انقلاب و نظام اسلامى کند و با شناخت فرصت‌ها و تهدیدهاى فراروى انقلاب و اشراف اطلاعاتى بر ظرفیت‏‌ها و آسیب‏‌هاى نظام در دهه چهارم انقلاب اسلامى و با پشتوانه و تجربه سه دهه گذشته، دستاوردهاى بزرگترى را به نظام جمهورى اسلامى و ملت‏‌هاى اسلامى هدیه کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی سپاه نهاد ارزشمندی است که در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشته و سخنانی که امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد عملکرد سپاه بیان فرموده‌اند مؤید اصالت و اهمیت این نهاد انقلابی است.

وی با اشاره به سخنانی از امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد سپاه گفت: امام راحل (ره) در مورد سپاه فرمودند که "سپاه نور چشم من است و چشم من نیز اشتباه نمی‌کند".

علیمردانی افزود: امام در سخنانی گرانبها فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" که این بیانات از امام(ره) نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت سپاه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در ارتباط با اهمیت سپاه و بسیج نیز بیانات ارزشمندی دارند و در جای فرموده‌اند که "سپاه ستونی از ستون‌های انقلاب است که اگر سایر ستون‌ها بلغزد انقلاب اسلامی به این ستون تکیه می‌کند".

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول