اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل:

اعضای هیئت مجمع پیشکسوتان کشتی آمل مشخص شدند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل گفت: اعضای هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل انتخاب شدند.

اعضای هیئت مجمع پیشکسوتان کشتی آمل مشخص شدند

پرویز فرزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به فلسفه تشکیل مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان بیان داشت: این مجمع با حضور بیش از 100 پیشکسوت کشتی هشتم خرداد ماه سال جاری با تشکیل جلسه در بیت مرحوم عزت‌الله فرزان از پیرغلامان کشتی شمال کشور به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: این مجمع تشکیلاتی مردمی و ورزشی، کاملاً مستقل و خودجوش بوده که به هیچ گروه و حزب سیاسی خاصی وابستگی ندارد.

فرزان با اعلام اهداف گسترده تشکیل این مجمع تصریح کرد: این مجمع با هدف ایجاد صله ارحام ورزشی، یک صدا و یک دل بودن در امر ورزش، تشکیل صندوق همیاری برای کارگشایی پیرغلامان و کوش‌شکسته‌های پیشکسوت شهرستان و ارتقای رشته ورزشی کشتی در بخش آزاد و فرنگی در بین مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تشکیل شده است.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل ادامه داد: دلگرمی کسانی که سال‌های زیادی را برای کشتی این مملکت افتخارآفرینی کردند، در آوردن آنها از مرحله انزوا و گوشه‌نشینی، رسیدگی و مطلع شدن از وضعیت جسمانی پیشکسوتان از دیگر اهداف این مجمع است.

وی با اعلام اینکه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل نخستین مجمع سازماندهی شده برای پیشکسوتان کشتی در سطح استان‌های شمالی کشور است، تصریح کرد: تشکیل این جمع با استقبال بی‌نظیر کشتی‌گیران روبه‌رو بوده و با تلاش همه پیشکسوتان در نخستین جلسه هماهنگی اساسنامه آن تنظیم شد.

فرزان با اشاره به اسامی مسئولان هیئت اجرایی این مجمع خاطرنشان کرد: مسلم علی‌پور، سعید شیرزاد، اسماعیل چامه‌سرا، پرویز فرزان و مجید شریفیان با رای 31 نفر از اعضا به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل تنظیم و چاپ دفترچه جذب و شناسایی پیشکسوتان کشتی شهر را از دیگر اقدامات هیئت اجرایی این مجمع دانست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول