اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

جانبازان با کسب معرفت به خداوند درد را تحمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: جانبازان نماد صبر و استقامت در برابر مشکلات ‌زندگی در جامعه هستند که با کسب معرفت عمیق به خداوند‌ متعال توانستند درد و رنج جانبازی را به آسانی تحمل کنند.

جانبازان با کسب معرفت به خداوند درد را تحمل می‌کنند

گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان‌‌‌دهکردی ظهر ‌امروز به مناسبت گرامیداشت اعیاد ‌شعبانیه و در نشست ‌صمیمی با جمعی از جانبازان شاغل در شهرداری ‌شهرکرد و سازمان‌های‌ تابعه، ایمان و پایداری جانبازان و خانواده‌های آنان را نمادهای ایثار در جامعه دانست و اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ آنان مفهوم واقعی ایثار را در افکار افراد ‌جامعه زنده می‌کند.

وی افزود: ثمره آنچه که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران بدست آمده حاصل خون پاک شهیدان و از خود گذشتگی و ایثارگری‌های جانبازان است.

شهردار شهرکرد گفت: جانبازان با تاسی از سیره عملی حضرت ابوالفضل(ع) وفاداری خود را به آرمان‌های نظام و امام راحل نشان دادند.

غلامیان دهکردی جاودانگی را مهم‌‌ترین مؤلفه اندیشه جانبازان دانست و ابراز داشت: اندیشه جانباز باید در قالب افراد بشر ظهور و پیدایش پیدا کند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: تجلیل از کسانی که بدون کوچکترین چشمداشتی جانشان را برای دین و کشور در طبق اخلاص گذاشتند و سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی را تحمل می‌کنند کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

در ادامه مراسم جمعی از جانبازان و رزمندگان این شهرداری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند که شهردار شهرکرد دستورات لازم در این خصوص را نیز صادر کرد.

در پایان این آئین که با حضور مشاور استاندار در امور ‌ایثارگران و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، از جانبازان شاغل در شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول