اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید دماوند:

مسئولان باید به جانبازان توجه بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران گفت: مسئولان با سرکشی‏ مستمر از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، آنها را فراموش نکنند.

مسئولان باید به جانبازان توجه بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امیر مرادی صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران، شهردار بومهن و جمعی دیگر از مسئولان در مجتمع فرهنگی و هنری بومهن برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون خود شهدا، ایثارگری جانبازان و رشادت‏های رزمندگان سلحشور در عرصه‏های مختلف انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: از این رو، کمترین کاری که می‏توان در قبال این اقشار ارزشمند انجام داد، سرکشی مستمر و پیگیری مسائل آنهاست.

مرادی اضافه کرد: پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همان‏گونه که بی‏توجه به مادیات، پاره‏های تن خود را راهی میادین نبرد حق علیه باطل کردند، امروز نیز بی‏توقع به امور دنیوی زندگی خود را ادامه می‏دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: اما ما برای یادآوری دین این عزیزان بر دوش خود باید همواره به آنها توجه کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران همچنین از برگزاری آیین بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به صورت بخشی در شمال شرق استان تهران خبر داد.

وی ادامه داد: پیش از این و در سنوات گذشته این مراسم به صورت متمرکز برگزار می‏شد اما از این پس رویه جدید، برگزاری مجزای آن در مناطق مختلف است.

مرادی اضافه کرد: مراسم امروز در بومهن نیز با تلاش و همراهی مدیریت شهری این شهر یعنی شهردار و شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول