اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)

طرح پایش سلامت اصفهانی‌ها در کوه صفه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور جوان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان طرح پایش سلامت شهروندان اصفهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان برگزار می‌شود.

طرح پایش سلامت اصفهانی‌ها در کوه صفه برگزار می‌شود

علی ترک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در گذشته بسیج جامعه پزشکی به ارائه طرح‌های مشابهی در زمینه پایش سلامت مردم در مناطق محروم استان پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح‌ها تیم‌های پزشکی برای انجام اقداماتی در راستای شناسایی مشکلات پزشکی مردم به برخی از مناطق محروم استان اعزام می‌شوند، اضافه کرد: اندازه‌گیری فشار خون، قند، قد، وزن و BMI یکی از مواردی است که در این مناطق صورت می‌گیرد.

مشاور جوان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان طرح پایش سلامت شهروندان اصفهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان برگزار می‌شود و در این طرح علاوه بر اندازه‌گیری فشار خون، قند، قد، وزن افراد مشاوره درمانی افراد نیز در زمینه بیماری‌های دیابت، نوع تغذیه، فیزیوتراپی و سایر موارد مورد نیاز در زمینه پزشکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پزشکان حاضر در زمان اجرای این طرح افراد را پس از معاینه و پایش سلامت آنها در صورت ضرورت به پزشک ارجاع می‌دهند، ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح کارگاه ورزش و سلامت با حضور متخصصان پزشکی و ورزشی برای شهروندان برگزار می‌شود.

ترک با اشاره به اینکه تمام شهروندان می‌توانند در طرح پایش سلامت شرکت کنند، تاکید کرد: اما میانگین سنی افراد برای شرکت در طرح پزشکی و ورزش باید بین 15 تا 65 سال باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از استقبال بی‌نظیر شهروندان برای شرکت در طرح پایش سلامت است، افزود: این طرح از سوی مشاور جوان و روابط عمومی فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان با همکاری مجموعه فرهنگی تفریحی صفه و شهرداری منطقه پنج اصفهان برگزار می‌شود.

مشاور جوان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بسیاری از افراد از بیماری‌های خود اطلاعی ندارند و با اجرای طرح پایش سلامت شاخص‌های سلامتی افراد مشخص می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول