اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلاردشت:

بخشودگی‌های صدور پروانه برای ایثارگران حذف شد

خبرگزاری فارس: شهردار کلاردشت گفت: تمامی بخشودگی‌های صدور پروانه برای ایثارگران حذف شده است.

بخشودگی‌های صدور پروانه برای ایثارگران حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، نشست مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران بعدازظهر امروز در کلاردشت برگزار شد.

شهردار کلاردشت در این جلسه با اشاره به فداکاری‌های ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس بر لزوم پاسداشت جایگاه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان تاکید کرد.

محمدمهدی سلیمانپور با اشاره به اینکه تمامی بخشودگی‌های صدور پروانه برای ایثارگران حذف شده است، گفت: ما در این بخش شرمنده جامعه ایثارگران هستیم که امید می‌رود با پیگیری‌های مسئولان ذیربط نسبت به برگشت این مسئله اقدام شود.

امام جمعه چالوس نیز با اشاره به اینکه فرهنگ توجه به ایثارگران فراگیر نشده است، گفت: علی‌رغم حمایت‌هایی که از این قشر شد هنوز جامعه ایثارگران مشکلات متعددی را پیش رو دارد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری بیان داشت: با وجود اینکه در مبانی دینی  و آیات کتاب خدا بر تکریم و پاسداشت این افراد تاکید ویژه‌ای شده است، آن‌طور که باید و شایسته این افراد است درصدر توجه قرار ندارند.

وی اظهار داشت: هستی و موجودیت یک جامعه به ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان است و این موضوع می‌طلبد تا درباره مطالبات و مشکلات آنها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

راشدی ادامه داد: احترام و توجه به این قشر به عنوان یک وظیفه و تکلیف است و باید نسبت به محفوظ نگاهداشتن جایگاه ایثارگران تدابیر خاصی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از 20 سال از دفاع مقدس اما همچنان دیده می‌شود بسیاری از کسانی که مربوط به این قشر هستند گرفتار نیازمندی‌های اولیه زندگی هستند.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: مشکلات آنها در درمان و دسترسی به داروهای مورد نیاز برای رفع مشکلات جسمی ناشی از آثار جنگ در این جامعه بسیار نگران و ناراحت‌کننده است.

وی همچنین بر مناسب‌‌سازی ساختمان‌های اداری و معابر سطح شهر برای استفاده جانبازان تاکید کرد.

فرماندار چالوس نیز با اشاره به اینکه جامعه ایثارگر به عنوان چشم و چراغ کشور به حساب می‌آیند بر لزوم توجه به مشکلات این قشر تاکید کرد.

سید قدیر رضایی افزود: مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به شناسایی و بیان مشکلات این قشر در دستگاه‌های مربوط به خود اهتمام داشته باشند تا شاهد رفع آنها باشیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول