اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15:

خدمت به ایثارگران اولویت وظایف سازمان است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 اعلام کرد: خدمت توام با تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت وظایف سازمانی ماست.

خدمت به ایثارگران اولویت وظایف سازمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رحیم صفوی در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در منطقه 15 اظهار داشت: گرچه خدمت‌رسانی به مردم در شهرداری وظیفه سازمانی ماست، ‌ولی خدمت توام با تکریم شکوهمند خانواده شهدا و ایثارگران متناسب با شان و منزلت ایشان باید همواره در اولویت وظایف ما باشد.

شهردار منطقه 15 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز به جانبازان شاغل در منطقه گفت: در دوران دفاع مقدس پاسخ مردم به ندای حضرت امام (ره) سبب سربلندی نظام و پیروزی نهایی در جنگ تحمیلی شد، امروز هم انتظار این است که با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارتقاء ارزش‌های دینی، ‌فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی در ادامه افزود: با لبیک گفتن به رهبری و توجه عمیق به کارآمدی دین در جامعه می‌توانیم به توفیق خدمات بهینه به مردم نائل شویم.

شهردار منطقه 15 خطاب به جانبازان شاغل در منطقه گفت: اکنون انتظار جامعه و آحاد مردم از شما یادگاران دفاع مقدس، ‌ارائه خدمات بیشتر و بهتر و به دور از هرگونه موانع احتمالی به مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

شهردار منطقه 15 در ادامه خاطرنشان کرد: ‌همکاران جانباز با ایجاد تشکل به بررسی و مطالعه مسایل مبتلا به جامعه پرداخته و راهکارهای پیشنهادی را به لحاظ کارآمدی دین در جامعه، ‌در جهت اعتلای خدمت‌رسانی به مردم ارائه دهند.

‌در این دیدار صمیمی رسیدگی هر چه بیشتر به امور جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه، ‌تدارک مقدمات لازم برای سفرهای زیارتی و سیاحتی ایشان، گردهمایی‌های دوره‌ای ایثارگران جهت بررسی کارشناسی و تخصصی مسایل مرتبط با حوزه کاری و دیگر موارد موثر در بهبود و ارتقاء شرایط زندگی مردم از سوی شهردار منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول