اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها تبلور همه ارزش‌ها باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در دستگاه‌ها باید تبلور و جلوه همه ارزش‌ها باشند.

ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها تبلور همه ارزش‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در جمع نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در کشورهای مختلف مردم احترام را نسبت به رزمندگان خود حتی اگر این حضور در جنگ برای کشورگشایی باشد، یک امر واجب می‌دانند.

وی اضافه کرد: با این وجود عزت و احترامی که ما باید نسبت به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کشورمان داشته باشیم، بیش از دیگر کشورها است، زیرا ما به دفاع از سرزمین اسلامی خود برخاستیم.

نجار تصریح کرد: اساسی‌ترین امری که در حفظ جایگاه رفیع ایثار و شهادت باید به آن توجه داشته باشیم، این است که در ابتدا متولیان امر باید به این مسئله بپردازند.

وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران ما برای رسیدن به این مقام و منزله بیشترین هزینه را پرداخت کردند، لذا ایثارگر در یک مجموعه باید تبلور و جلوه همه ارزش‌ها باشد.

نجار تصریح کرد: ایثارگران در ادارات باید بهترین و دقیق‌ترین نوع کار را ارائه دهند تا به عنوان الگو در داخل و تأثیرگذار در خارج از مجموعه پذیرفته شوند.

استاندار کرمان گفت: اگر بخواهیم سخن ما مؤثر باشد، باید بیشتر از دیگران کار کرد و اعمال را با دقت بیشتر انجام داد، ارباب رجوع باید بهترین نوع برخورد را از ایثارگر ببیند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: شناخت موضوع ایثارگری تکلیفی بر دوش تمام افراد جامعه است، باید این مسئله را در وظایف خود تعریف کنیم تا بتوانیم کار را به خوبی انجام دهیم.

کریم مهرشاد با بیان اینکه دغدغه دولت گره‌گشایی از مشکلات ایثارگران است، ادامه داد: نخستین وظیفه این است که کار محوله خود را بشناسیم.

وی با تاکید بر فراهم کردن اشتغال فرزندان شهدا افزود: همه فرزندان شهدا که دارای مدرک لیسانس به بالا هستند، باید مشغول به کار باشند و در مورد افراد زیر دیپلم نیز مجوز حضور آنها در دستگاه‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول