اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

یکپارچگی کشور را مدیون رشادت ایثارگران هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: وحدت و یکپارچگی میهن اسلامیمان را امروز در سایه مجاهدت ایثارگران، شهدا و جانبازان هستیم و باید قدر آنها را دانست.

یکپارچگی کشور را مدیون رشادت ایثارگران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی در مراسم تجلیل از جانبازان شرکت گاز اردبیل اظهار داشت: در سه دهه گذشته بسیاری از دشمنان خارجی و کینه‌توزان داخلی سعی کردند مجاهدت ایثارگران، شهدا و فداکاری جانبازان را نادیده گرفته و با ایجاد انحراف در این مسیر خواسته‌های خود را به جوانان القا کنند در حالی که ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی در تار و پود روزمرگی دچار فراموشی شود.

وی یکی از ضروریات توسعه و گسترش تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یادآوری خاطرات و فداکاری‌های ارزشمند توصیف کرد و افزود: کشور ما امروز به داشتن سرمایه‌های ارزشی و وفادار به آرمان شهدا و ایثارگران و همچنین خط ولایت نیاز مبرم دارد چرا که مخالفان این نظام دوست ندارند چنین مبانی احیا شود.

خدایی هفته پاسداشت جانباز را گرامی داشت و تصریح کرد: جانبازان ما نباید از برخی خلأها و مشکلات غصه و گله‌ای داشته باشند اما وظیفه اصلی مسئولان و خادمان نظام اسلامی آن است که با ارایه خدمات بی‌منت اسباب رضایت و خشنودی آنها را فراهم آورند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جانباز کسی است که بخشی از اعضای بدن خود را به خاطر هدفش از دست داده است و جانبازان کشورمان با تمام شجاعت و رشادت به دشمنان و کینه‌توزان نظام نشان دادند که ذره‌ای از اهداف آرمانی خود دور نشدند.

وی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) را الگویی بی‌نظیر برای جانبازان و خانواده‌های آنها توصیف کرد و ادامه داد: امروز بهترین سرمایه‌های نظام اسلامی خانواده‌های ایثارگران هستند که همه وظیفه داریم قدر آنها را بدانیم.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: حضرت عباس (ع) با رشادت و جانبازی خود در روز عاشورا در تاریخ شیعه ماندگار شد و الگویی بی‌نظیر برای جانبازان کشورمان گردید.

خدایی بیان کرد: پیشرفت و موفقیت انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها به برکت خون شهدا، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و جانبازان و استقامت آزادگان به دست آمده است و در سایه همین جانفشانی‌ها است که ایران اسلامی در اوج عزت و حماسه است.

وی در ادامه گفت: هر چند دشمنان سعی می‌کنند انقلاب اسلامی را با حربه‌های کثیف وادار به تسلیم کنند اما آن چه مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد توجه جدی به حفظ و دیانت ارزش‌ها است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول