اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مسئولان در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: مشکلات جوانان باید رفع شود و از مسئولان انتظار داریم در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند.

مسئولان در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر لزوم شناخت امام زمان (عج) اظهار داشت: هر کس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است و همه باید نسبت به شناخت بیشتر و بهتر از امام زمان (عج) اهتمام ورزیم.

وی در ادامه به سالروز آزادسازی شهر مهران توسط رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عملیات فتح مهران با رمز یا ابوالفضل (ع) انجام شد و در این عملیات بیش از 175 کیلومتر از خاک ایران اسلامی از دست دشمن بعثی آزاد شد و با پیروزی در این عملیات، ابتکار عمل در جنگ به دست رزمندگان اسلام افتاد.

امام جمعه جم به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب اشاره و خاطر نشان کرد: منافقان با شهادت شهید صدوقی (امام جمعه یزد) در واقع یک چهره شاخص را از ایران اسلامی گرفتند که البته روزبه‌روز چهره پلید منافقان بیشتر روشن شد و مردم آنها را طرد کردند.

گنجی به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اشاره کرد و با تبریک روز جوان یادآور شد: دوران جوانی در واقع ایام شکل‌گیری شخصیت انسان است و باید استفاده لازم از این دوران شود.

وی اضافه کرد: جوانان در این دوران باید کار و فعالیت کنند و آینده بهتری برای خود و خانواده رقم بزنند.

امام جمعه جم با بیان اینکه مسئولان در برابر جوانان باید پاسخگو باشند گفت: دشمن به دنبال معتاد کردن جوانان و انداختن جوانان در منجلاب فساد است که باید نیازهای جوانان به مسئله و اولویت اصلی مسئولان تبدیل شود و باید نیازهای این عزیزان رفع شود.

گنجی در ادامه به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا اشاره کرد و اذعان داشت: در این حادثه تلخ تعداد 298 مسافر ایرانی شامل مرد و زن و کودک و نوجوانان به شهادت رسیدند و این جنایت ثابت کرد که آمریکا دروغ می‌گوید و حامی حقوق بشر است.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه به انتقاد از مسئولان جم پرداخت و گفت: در سالروز شهادت دکتر بهشتی هیچ مراسمی در جم برگزار نشد و شهرستان جم در این ایام سوت و کور بود و این زیبنده نظام اسلامی نیست و مسئولان باید نسبت به پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام بیشتر همت کنند.

امام جمعه جم با اشاره به انتخاب محمد مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر اظهار داشت: این انتخاب برای دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ناخوشایند بود و نقشه دشمنان در مصر با شکست مواجه شده است.

گنجی بیان کرد: مرسی باید به صورت شفاف مواضع خود را بیان کند و اسلام واقعی مورد توجه ایشان قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول