اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه قضایی دادگستری گلستان:

امنیت نگهداری سوابق پرونده‎های قضایی گلستان افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری گلستان گفت: پالایش و الکترونیکی شدن پرونده راکد علاوه بر سهولت دسترسی و رضایت مردم، امنیت نگهداری سوابق موجود در پرونده‎ها را نیز افزایش داده است.

امنیت نگهداری سوابق پرونده‎های قضایی گلستان افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، فیض‎محمد خورشیدی از پالایش بیش از 920 هزار پرونده در سال 1390 خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از 920 هزار پرونده از بایگانی راکد استان پالایش شد که از این تعداد بیش از 587 هزار پرونده در سیستم ثبت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پالایش پرونده‎های موجود در بایگانی راکد دادگستری‎های استان از سال 1386 افزود: تاکنون یک میلیون و 687 هزار پرونده غیرضرور پالایش و ثبت سیستم شده است.

وی با بیان اینکه پالایش پرونده‎های غیرضروری سال گذشته به پایان رسیده است از شروع کار پالایش و ثبت سیستم پرونده‎های ضروری از ابتدای سال جاری در استان خبر داد و گفت: پیش‎بینی می‎کنیم کار این پرونده‎ها نیز حداکثر تا پایان سال انجام شود.

معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان گلستان با بیان اینکه آرشیو الکترونیکی یکی از کارهای مهم دستگاه قضا است افزود: بیش از دو میلیون پرونده در بایگانی راکد استان وجود داشت که دسترسی به این پرونده‎ها بسیار مشکل بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول