اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

محرابیان از 5 طرح مهر ماندگار بازدید کرد

خبرگزاری فارس: علی اکبر محرابیان که به خراسان‌شمالی سفر کرده است از پنج طرح مهر ماندگار در شهرستان‌های بجنورد و اسفراین بازدید کرد.

محرابیان از 5 طرح مهر ماندگار بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محرابیان با حضور در مجتمع صنعتی اسفراین از طرح توسعه مجتمع فولاد اسفراین بازدید به عمل آورد.

این پروژه از سال 86 شروع شده و 200 نفر اشتغال‌زایی دارد و مقرر است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

دستیار ویژه رئیس جمهوری همچنین از پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد که در زمینی به مساحت 73 هکتار از سال پنج سال قبل آغاز شده بازدید کرد.

این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 62 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.بر اساس برنامه قرار است تا اعتبار 9 میلیارد تومان مورد نیاز تکمیل  این طرح از محل مهر ماندگار تأمین شود.

محرابیان همچنین با حضور در بخش سوختگی بیمارستان امام علی روند این پروژه را نزدیک مورد بررسی قرار داد.

این پروژه در مساحت 3600 متر مربع، احداث که تاکنون 7 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و برای تکمیل و تجهیز نیز نیازمند

3 میلیارد تومان اعتبار است.

مرکز جامع توانبخشی ایثارگران استان تاکنون 6 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و برای تکمیل و راه اندازی آن که57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 9 میلیارد تومان لازم است.

دستیار ویژه رئیس جمهوری از مرکز جامع توانبخشی ایثارگران خراسان‌شمالی بازدید کرد.

وی از قسمت‌های مختلف این پروژه بازدید و دستورات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

پروژه مرکز جامع توانبخشی ایثارگران خراسان‌شمالی در زمینی به مساحت 7 هزار و 349 متر مربع و در زیر بنای چهار هزار و 645 متر مربع در سه طبقه از سال سه سال پیش آغاز شده است.

تاکنون برای این پروژه که 57 درصد پیشرفت دارد60 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل و راه اندازی آن 9 میلیارد تومان لازم است.این پروژه دارای سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، استخر آب درمانی و توان بخشی است.

محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهوری همچنین پروژه توسعه فرودگاه بجنورد را مورد بازدید قرار داد.این پروژه شامل احداث ترمینال خارجی به مساحت پنج هزار متر مربع و افزایش طول باند با تملک 60هکتار زمین است.

طرح توسعه فرودگاه بجنورد تاکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.دستیار ویژه رئیس جمهور سفر یک روزه‌ای را به خراسان‌شمالی برای بازدید از طرح‌های مهر ماندگار داشت.

استاندار خراسان‌شمالی، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی، فرماندار بجنورد، مدیران کل راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای استان، محرابیان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول