اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان:

طرح‌های مهر ماندگار روند توسعه‌ای همدان را شتاب می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان توجه به طرح‌های مهر ماندگار را امری لازم و ضروری دانست و گفت: این طرح‌ها به عنوان پروژه‌های محرک توسعه استان به شمار می‌روند.

طرح‌های مهر ماندگار روند توسعه‌ای همدان را شتاب می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در جلسه پروژه‌های مهر ماندگار در استانداری همدان با بیان اینکه باید با دقت و سرعت از ظرفیت‌های پیش رو بهترین استفاده را برد، اظهار داشت: کوچکترین کوتاهی در پیگیری امور و از دست دادن زمان، می‌تواند روند توسعه‌ای استان را با مشکل مواجه کند.

وی با بیان اینکه با پیگیری کارها می‌توان زمینه‌ توسعه‌ و پیشرفت استان را تکامل بخشد، ادامه داد: قدرت و سرعت کار باید به نحوی تنظیم شود تا بتوان بهترین بهره‌برداری را از ظرفیت‌های موجود داشت.

سرپرست استانداری همدان توجه به طرح‌های مهر ماندگار را امری لازم و ضروری دانست و افزود: این طرح‌ها به عنوان پروژه‌های محرک توسعه استان به شمار می‌روند و از هر نظر می‌توان آنها را مرکز و محور روند تکاملی پیشرفت استان قلمداد کرد.

وی ادامه داد: دولت در طرح‌های ماندگار با عزم جدی و راسخ وارد صحنه شده و با اختصاص اعتبارات، درصدد تسهیل در افتتاح آنها در کمترین زمان ممکن است که باید این فرصت خدمات‌رسانی به مردم را ارج نهاد.

فامیل‌کریمی از اشرافیت خوب استان همدان در ارتباط با معرفی پروژه‌های مهر ماندگار سخن گفت و اظهار داشت: می‌توان تعداد این طرح‌ها را در سطح استان بیشتر کرد که البته این مهم با برخورداری طرح‌ها از توجیه فنی و اقتصادی امکان‌پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی در ارتباط با این مبحث مهم پرداخت و افزود: مردم و دولت باید در جریان روند کاری این پروژه‌ها و وضعیت فیزیکی آنها قرار گیرند که این امر با وجود ستاد اطلاع‌رسانی قوی و دارای تراز بالا میسر می‌شود.

سرپرست استانداری همدان به مجموعه روابط عمومی استانداری یک هفته فرصت داد تا در ارتباط با موضوع اطلاع‌رسانی در زمینه پروژه‌های مهر ماندگار تحرک بیشتر و بهتری از خود نشان دهند در غیر این صورت روابط عمومی یکی از دستگاه‌های مرتبط با این مهم را مأمور این کار می‌کند.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: با توجه به اهمیت طرح مهر ماندگار و تعداد و اهمیت پروژه‌های در حال اجرا در استان همدان باید اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول