اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان تأکید کرد

برخورد با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان گفت: با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان طبق موازین شرعی و قانونی برخورد می‌شود.

برخورد با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان

حسن سلطانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نزدیکی به خداوند است تا با تمام وجود از فضای معنوی این ماه نهایت بهره را برده و دینداری خود را تقویت کنیم تا زمینه سعادت دنیوی و اخروی را رقم بزنیم.

وی از شهروندان کوهبنانی خواست با حفظ حرمت‌های این ماه مبارک از هر گونه حرمت‌شکنی و روزه‌خواری در ملاء عام خودداری کنند.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند، باید از روزه‌خواری در ملاؤ عام خودداری کنند، زیرا با حرمت‌شکنان طبق موازین شرعی و قانونی برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روزه‌خواری در قانون مجازات اسلامی جرم‌انگاری شده و مجازاتی از جمله جزای نقدی و شلاق برای مرتکبان پیش‌بینی شده است، لذا در صورت ارتکاب جرم بدون هیچ اغماضی با مجرمان برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان با تأکید بر انجام اعمالی از جمله قرائت قرآن، شب زنده‌داری، دادن صدقه، تکریم و احترام بزرگ‌ترها و صله رحم در ماه مبارک رمضان گفت: طبق روایات اسلامی عابدترین مردم کسانی هستند که گناه را ترک کرده، معصیت خدا را انجام ندهند و این ماه بهترین فرصت برای دوری از گناه و معصیت است.

وی بیان داشت: با توجه به حاکم بودن جو مذهبی و اعتقادات قوی مردم کوهبنان امیدواریم طی ماه مبارک رمضان شاهد هیچ گونه جرمی در شهرستان کوهبنان نباشیم.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول