اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد:

طرح پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد گفت: در سال جاری طرح پزشک خانواده در سراسر نقاط استان چهارمحال و بختیاری خصوصاً در مرکز استان اجرا می‌شود.

طرح پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود اخلاقی بعد از ظهر امروز در همایش روسا، مدیران و اعضاء ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده بیمارستان‌های استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید اطلاع‌‌رسانی کافی در این زمینه داشته باشیم تا پزشکان متخصص نیز در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کمیته‌های اجرایی بیمارستان‌ها باید تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن طرح پزشک خانواده انجام دهند.

اخلاقی بیان داشت: کمیته‌های اجرایی بیمارستان‌های این استان باید گزارش اقدامات انجام گرفته در راستای اجرایی شدن بهتر طرح پزشک خانواده را به معاونت درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی ارسال کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرکرد، بیان داشت: تمام کارمندان بیمارستان‌های این استان باید با مراحل اجرای طرح پزشک خانواده آشنایی کامل داشته باشند.

وی هدف از انجام طرح پزشک خانواده را جلوگیری از سرگردانی مردم و ضایتمندی آن‌ها دانست و افزود: با این اقدام مردم راحت‌تر می‌توانند نسبت به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

اخلاقی تاکید کرد: سیستم نوبت‌دهی کلینیک‌ها باید با تقویت تجهیزات و نیروی کار خود در رفع مشکلات مردم موثرتر عمل کند.

وی بیان داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای آموزش کارمندان بیمارستان و آشنایی بیشتر آن‌ها با طرح پزشک خانواده اندیشیده شده است.

اخلاقی در ادامه اجرای طرح پزشک خانواده را ضروری دانست و افزود: ارتقای سلامت عمومی جامعه از مهمترین اهداف اجرایی طرح پزشک خانواده است.

وی گفت: این طرح سال گذشته به صورت آزمایشی در پنج شهر این استان از جمله شهرهای بروجن، هفشجان، فرخشهر، لردگان و فارسان اجرایی شد و سال 91 نیز در دیگر شهرها از جمله مرکز این استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول