اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول توزیع برق مازندران:

سامانه پیام کوتاه در شرکت توزیع برق مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه کارشناسان طراحی و نگهداری سیستم شرکت توزیع برق مازندران از فراهم‌شدن امکانات سیستم پیام کوتاه برای مشترکان مازندرانی خبر داد.

سامانه پیام کوتاه در شرکت توزیع برق مازندران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سید نقی عمادی بیان داشت: از این پس مشترکان حوزه توزیع برق مازندران می‌توانند اطلاعات  تکمیلی خود را برای ثبت در سیستم جامع خدمات مشترکان ارسال و از آخرین وضعیت اشتراک خود شامل آخرین میزان بدهی، آخرین قرائت انجام شده و ... باخبر شوند.

وی افزود: در قدم اول برای شروع کار نیاز است مشترکان برق شماره تلفن همراه خویش را در سیستم جامع مشترکان ثبت و رمز رایانه مندرج در قبض برق خود را به شماره 10009121 پیامک کنند. 

سرپرست گروه کارشناسان طراحی و نگهداری سیستم شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: امکانات دریافت اطلاعات از مشترکان نیز فراهم شده است ولی باید مشترک اطلاعات خواسته شده خویش را به شماره 10009121 پیامک کنند. 

عمادی اطلاعات مورد نیاز از مشترکان را شامل طرح جمع‌آوری شماره همراه، کد ملی، کدپستی، آدرس الکترونیکی و طرح جمع‌آوری قرائت بیان کرد و یادآور شد: برای این کار نیاز است که مشترکان رمز رایانه مندرج در قبض برق را به شماره 10009121 پیامک کنند و برای جمع‌آوری کدملی هم رمز یارانه حرف فارسی و انگلیسی m را از چپ به راست به شماره پیام کوتاه شرکت ارسال کنند و در طرح جمع‌آوری کدپستی نیز مشترکان باید کدپستی منزل خود را بر اساس دو روش انتخابی کد پستی رمز یارانه حرف فارسی و انگلیسی  ب و پ از چپ به راست به شماره پیام کوتاه شرکت ارسال کنند. 

وی افزود: در طرح جمع‌آوری آدرس الکترونیکی نیز مشترکان باید ایمیل خود را به شماره پیام کوتاه شرکت ارسال و در طرح جمع‌آوری قرائت هم در صورتی که مامور قرائت کنتور برق به محل مراجعه کند ولی قادر به قرائت کنتور نباشد، برگه اعلام قرائت را برای اطلاع مشترک در محل قرار می‌دهد تا مشترک پس از مشاهده برگه و تا موعد مقرر در برگه، قرائت کنتور خود را برای صدور قبض به امورهای توزیع برق اعلام کند.

این مسئول ادامه داد: در این طرح امکان اعلام قرائت کنتور بدون مراجعه حضوری مشترک به ادارات برق فراهم شده است.

سرپرست گروه کارشناسان طراحی و نگهداری سیستم شرکت توزیع برق مازندران به امکانات ارسال اطلاعات به مشترکان مازندرانی اشاره و تصریح کرد: با این روش مشترکان در هر لحظه می‌توانند از میزان آخرین بدهی بابت مصرف انرژی برق خود باخبر شوند و شناسنامه قبض و پرداخت قبض خود را دریافت کنند مشروط به اینکه رمز رایانه B را به شماره سامانه پیام کوتاه این شرکت ارسال کنند.

وی در پایان گفت: همچنین مشترکان حوزه توزیع برق مازندران می‌توانند با ارسال شماره بدنه کنتور (D ) به سامانه پیام کوتاه شرکت از میزان آخرین بدهی بابت مصرف انرژی خود باخبر شوند.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول