اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

کمک بیش از 310 میلیارد ریالی مردم در حمایت از معلولان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته بیش از 310 میلیارد ریال کمک مردمی برای حمایت از معلولان و توان‌جویان زیر پوشش بهزیستی جمع‌آوری شد.

کمک بیش از 310 میلیارد ریالی مردم در حمایت از معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، تهمینه شکیب صبح امروز در جمع تعدادی از مسئولان ادارات نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: سال گذشته بهزیستی توانست با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیشترین سهمیه بیمه تأمین اجتماعی را برای زنان سرپرست خانوار بگیرد.

وی با اظهار تأسف از اینکه بیشترین تعداد سالمند و کودک مجهول‌الهویه پذیرش شده را در بین استان‌های کشور، خراسان‌رضوی دارا است، تصریح کرد: با این پیشینه اعتقادی، نباید دچار این وضعیت باشیم.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: این استان با بیش از 2 هزار و 800 مرکز غیر دولتی در امور مختلف فعالیت‌های این سازمان، رتبه اول استان‌های کشور را داراست.

وی تصریح کرد: براساس اصل 44 قانون اساسی به‌ غیر از مراکز حاکمیتی تمام مراکز بهزیستی دولتی را واگذار کرده‌ایم.

شکیب میزان مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های بهزیستی را خوب توصیف کرد، ولی در عین حال گفت: وضعیت اقتصادی مشخص است و با توجه به قیمت روزافزون کالا و خدمات، مراکز بهزیستی نیازمند مشارکت بیش از پیش آحاد مختلف مردم هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول