اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفته است

پرداخت 109 میلیارد ریال به مراکز درمانی شمال استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان-کاشان گفت: بالغ بر 109 میلیارد ریال سال گذشته به مؤسسات طرف قرارداد با این سرپرستی پرداخت شده است.

پرداخت 109 میلیارد ریال به مراکز درمانی شمال استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری قارس از کاشان، مسلم آشوری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان مبلغ به 443 مؤسسه و مرکز درمانی خصوصی و دولتی طرف قرارداد با این سرپرستی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود پرداخت شده است.

وی افزود: در منطقه شمال استان اصفهان، 69 داروخانه، 140 پزشک عمومی، 23 دندانپزشک، 111 پزشک متخصص، فوق تخصص و روانپزشک، 28 آزمایشگاه، 18 فیزیوتراپی، 23 مرکز تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)، چهار سی-تی اسکن، دو ام-آر-آی و 24 بیمارستان و درمانگاه با سرپرستی بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان – کاشان طرف قرارداد هستند.

به گفته وی، شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز و بادرود نیز زیر پوشش سرپرستی بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان – کاشان قرار دارند.

مدیر بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان ـ کاشان یادآور شد: در حال حاضر 102 هزار نفر در حوزه بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

مدیر بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان ـ کاشان یادآور شد: در سال گذشته 9 میلیارد و 356 میلیون تومان برای بیمه‌شدگان تحت پوشش هزینه شده است.

به گفته وی در شش ماهه اول سال گذشته نیز یک و نیم میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خدمات درمانی شمال استان اصفهان هزینه شده است.

آشوری، در ادامه خدمات درمانی و پزشکی را یکی از عبادت‌های بسیار محبوب خداوند دانست و بیان داشت: خدمات درمانی و پزشکی برای بیماران ناتوانی که رنج بیماری را تحمل می‌کنند به ویژه بیماران صعب‌العلاج که دارای روحیات حساس و لطیفی هستند و همچنین بیمارانی که نیازمند درمان طولانی هستند، عبادت خداوند است.

وی، بهترین خدمت در اجتماع را خدمت به بیماران ناتوانی که رنج بیماری را تحمل می‌کنند دانست و خدمات گوناگون پزشکی و درمانی را از جمله خدمات بیمه‌ای ارزشمند خواند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول