اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله میریونسی:

مبلغان باورهای اصیل دینی را در جامعه گسترش دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسبق کنگاور گفت: مناسبت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی است تا مبلغان به تقویت باورهای دینی اقشار مختلف مردم کمک کنند.

مبلغان باورهای اصیل دینی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور،‌ امروز گردهمایی مبلغان و روحانیان شهرستان کنگاور برگزار شد.

آیت‌الله میریونسی، امام جمعه اسبق شهرستان کنگاور در این گردهمایی با اشاره به نقش پررنگ مبلغان در گسترش باورهای اصیل دینی در جامعه اظهار کرد: مناسبت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان و ماه محرم، فرصت مغتنمی است تا مبلغان به تقویت باورهای دینی اقشار مختلف مردم کمک کنند.

میریونسی افزود: لازمه این امر، اشراف کامل مبلغان به مسائل دینی و اعتقادی و مطالعه مستمر و استفاده از منابع غنی موجود است.

فرماندار شهرستان کنگاور هم در این مراسم با اشاره به تداوم دشمنی استکبار با آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن که پیروزی در جبهه جنگ فیزیکی را ناممکن دیده، به تهاجم فرهنگی و حمله به اعتقادات جوانان ما روی آورده است.

حشمت‌الله عزیزی تصریح کرد: مبلغان و متفکران دینی، فرماندهان این جنگ نرم به شمار می‌روند و مقابله با آسیب‌های فرهنگی که از طرف دشمن طراحی می‌شود، در سنگر مساجد و گفتمان‌های دینی امکان‌پذیر خواهد بود.

شصت و پنج مسجد در شهرستان کنگاور وجود دارد که قریب به یکصد مبلغ و مبلغه مقیم و غیرمقیم، در ماه مبارک رمضان به کارهای فرهنگی و دینی همچون تشکیل کلاس‌های قرآن، کلاس‌های آموزش احکام و ادعیه و برپایی نماز جماعت در این مساجد مشغول هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول