اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین‌ زهرا خبر داد

افتتاح پارک بانوان در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌ زهرا از افتتاح یک پارک ویژه بانوان در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا خبر داد.

افتتاح پارک بانوان در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، علی صفری بعد از ظهر امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه پارک ویژه بانوان در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا احداث می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طر‌ح‌ها و پروژه‌های دیگری نیز در حوزه خدماتی و رفاهی در این بخش در طول ماه‌های آینده به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: امروز لازم است که مدیران و مسئولان دستگاه‌ها با تعامل ویژه با یکدیگر زمینه را برای توسعه شهری و حل مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف فراهم کرده و سبب اقتدار کشور شوند.

صفری با بیان اینکه توجه به امور زیربنایی در توسعه شهری همواره باید از سوی مدیران و طراحان جدی‌ گرفته شده و پیگری شود، افزود: قطعا اراده و پیشتکار قوی در هر مرحله‌ از کار می‌تواند سبب انگیزه و نشاط شده و افراد را به کار و تلاش بیشتر تشویق کند.

توسعه کشور در دولت نهم و دهم شتاب چشمگیری داشته است

وی با بیان اینکه توسعه کشور در چند سال اخیر و به‌ویژه در دولت‌های نهم و دهم شتاب چشمگیر و ویژه‌ای به خود گرفته است، عنوان کرد: شهروندان نیز باید با همکاری با نهاد‌های مرتبط با امر توسعه زمینه‌ای ارزشمند را برای ادامه مسیر سازندگی در جامعه مهیا کنند.

صفری لزوم به‌کارگیری استعداد‌ها و انگیزه جوانان و نوجوانان در عرصه‌های آبادانی و رونق شهری را بسیار مؤثر و امیدبخش دانست و بیان کرد: این وظیفه نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح زمینه را برای حضور و مشارکت جوانان در عرصه‌های مهم آبادانی و سازندگی مهیا کرده و از توانایی‌های شگرف آنان برای اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان استفاده کنند.

شهردار بویین زهرا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شهرستان بویین زهرا در حوزه فرهنگی و اجتماعی تشریح کرد: برگزاری ایستگاه‌های ویژه نشاط و تعالی در بوستان‌ها و پارک‌های مختلف این شهرستان، بازدید از طرح‌های فرهنگی و هنری در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا، برپایی نشست‌ها و جلسات ویژه با جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه امور فرهنگی و اجتماعی، دعوت از اساتید و محققان مطرح کشوری در همایشات و سمینار‌های تخصصی و همچنین توسعه شبکه کتابخوانی در شهرستان بویین زهرا از جمله فعالیت‌هایی بوده است که شهرداری بویین زهرا تاکنون به انجام رسانده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول