اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

روز قدس امسال متمایز با دیگر سال‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: روز قدس امروز با توجه به بیداری اسلامی، آشوب بیگانگان در سوریه و کشتار مسلمانان میانمار متمایز از دیگر سال‌هاست و به یک روز جهانی برای بیداری ملت‌ها تبدیل شده است.

روز قدس امسال متمایز با دیگر سال‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز علی قابل در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: زمانی که امام خمینی (ره) در سال‌های نخستین انقلاب، آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را نام‌گذاری کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به یک روز جهانی برای کمک به مردم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: بیداری ملت‌های اسلامی و تلاش بیشتر آنها برای کمک به فلسطین و همچنین محاصره اقتصادی مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران، روز قدس امسال را با سال‌های دیگر متمایز کرده است.

قابل با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی خاطرنشان کرد: 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری کهن‌ترین نهاد از سال‌های نخستین انقلاب تاکنون لقب گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی و غیردولتی است و به همین دلیل نتوانسته از امکاناتی نظیر دیگر نهاد‌ها استفاده کند.

گفتنی است این نهاد با توجه به تصویب مجلس شورای اسلامی در تاریخ 26 مهرماه سال 88 صاحب اساسنامه شد.

قابل پیرامون مسئله سوریه عنوان کرد: مسئله سوریه یک توطئه پیچیده است که در این توطئه کشور‌هایی مانند عربستان، قطر و ترکیه که نان اسلامی بودنشان را می‌خوردند، باطن پلیدشان آشکار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به قتل‌عام مسلمانان مظلوم در میانمار اذعان کرد: متأسفانه جمهوری اسلامی ایران در میانمار سفارتخانه‌ای ندارد به همین دلیل نمی‌توان اطلاعات دقیقی از وضعیت مسلمانان میانمار به دست آورد.

وی در خاتمه افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درصدد است تا از طریق کشور بنگلادش کمک‌هایی را به مسلمانان مظلوم میانمار ارسال کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول