اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

روز قدس روز بیداری جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: روز قدس روز بیداری جهان اسلام، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و پایداری حق در برابر باطل است.

روز قدس روز بیداری جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا پورخاقان صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز قدس در این استان، اظهار داشت: روز قدس، روزی است که ملت‌های مسلمان جهان باید سرنوشت قدس شریف و فلسطین اشغالی را مشخص کنند و این روز فرصت مغتنمی است که جهان اسلام بیدار شوند و یکپارچه ندای مرگ بر اسرائیل را سر دهند.

وی با بیان اینکه فلسطین، سرزمین مقدس همه امت اسلامی به شمار می‎رود، افزود: دفاع از فلسطین اشغالی دفاع از حیثیت اسلامی محسوب می‎شود و نجات آن از دست رژیم صهیونیستی غاصب آرزوی دیرینه همه مسلمانان است.

پورخاقان حرکت‌های انقلابی امروز منطقه و جهان اسلام را نشأت گرفته از تفکرات استکبارستیزی امام خمینی(ره) دانست و گفت: حرکت‌های انقلابی مردم مسلمان منطقه نشأت گرفته از تفکرات ضد استکباری حضرت امام خمینی(ره) و تداوم‌دهنده راه ایشان مقام معظم رهبری است، بنابراین جهان اسلام باید مراقب باشد که این انقلاب‌ها به سهولت مصادره نشوند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری نقش سازنده رهبری را در بروز و ظهور انقلاب‌های اخیر منطقه انکارناپذیر دانست و افزود: در حال حاضر خلأ رهبری در انقلاب‌های منطقه موجب شده مسلمانان با وجود کسب دستاوردهای فراوان نسبت به مصادره انقلابشان کم تفاوت شوند اما انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبری مقتدر با چنین مشکلی مواجه نشد.

پورخاقان بر ضرورت حضور پرشور و همگانی امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم متدین و روزه‌دار در روز جهانی قدس به استکبار و ابر قدرت‌های جهان خواهد فهماند که مسلمانان هرگز از آرمان‌های والا و اصیل اسلامی خود دست بر نخواهد داشت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول